دانشگاه رازی در نظام رتبه بندی بین المللی ISC در بین 10 دانشگاه جامع کشور قرار گرفته است

به گزارش مجله سامی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه در ارزیابی نظام رتبه بندی بین المللی ISC در بین 10 دانشگاه جامع کشور قرار گرفته است.

دانشگاه رازی در نظام رتبه بندی بین المللی ISC در بین 10 دانشگاه جامع کشور قرار گرفته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

کیانوش چقامیرزا، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر این دانشگاه در پایگاه های استنادی اسکوپوس و WOS بالاترین میزان تولیدات علمی را در غرب کشور دارد.

چقامیرزا اضافه نمود: شاخص اچ دانشگاه رازی عدد 98 است که رتبه 8 را در بین دانشگاه های کشور دارد. در حال حاضر 20 عضو هیات علمی دانشگاه دارای شاخص اچ بالای 15 در پایگاه WOS هستند و سه عضو هیات علمی دانشگاه نیز در زمره دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار دارند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: این دانشگاه در نظام های رتبه بندی شرایط مناسبی دارد و در نظام رتبه بندی لایدن برای دومین سال متوالی رتبه 12 را در بین دانشگاه های جامع کسب نموده و در ارزیابی نظام رتبه بندی بین المللی ISC در بین 10 دانشگاه جامع کشور قرار گرفته و در رتبه بندی یواس نیوز رتبه 11 را در بین دانشگاه های جامع کسب نموده است.

وی اظهار کرد: همچنین این دانشگاه در نظام رتبه بندی وبومتریک دارای رتبه 14 است و با توجه به اقداماتی که اخیرا انجام شده، پیش بینی می گردد شرایط دانشگاه در این نظام رتبه بندی بهبود یابد. البته دانشگاه رازی اخیرا برای نخستین بار در نظام رتبه بندی تایمز قرار گرفته و رتبه 9 را در بین دانشگاه های جامع کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1301

به "دانشگاه رازی در نظام رتبه بندی بین المللی ISC در بین 10 دانشگاه جامع کشور قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه رازی در نظام رتبه بندی بین المللی ISC در بین 10 دانشگاه جامع کشور قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید