رسانه هندی مدعی شد: قطع همکاری با سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند

به گزارش مجله سامی، یکی از رسانه های هندی مدعی شد که فدراسیون کشتی هند به همکاری با سرمربی ایرانی خود انتها داده است.

رسانه هندی مدعی شد: قطع همکاری با سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون کشتی هند اقدام به قطع همکاری با حسین کریمی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد این کشور کرد. کریمی اوایل امسال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد هند منصوب شد، اما به دلیل اختلافاتی که بین او و فدراسیون کشتی هند به وجود آمد، این فدراسیون اقدام قطع همکاری با وی نموده است.

قرارداد حسین کریمی با فدراسیون کشتی هند تا 31 آگوست 2020 اعتبار داشت. تیم ملی کشتی آزاد هند با این مربی ایرانی بهترین نتایج تاریخ خود را اخیراً در مسابقات قهرمانی دنیا نورسلطان با کسب 5 مدال و کسب 4 سهمیه المپیک گرفت. دستمزد او در این تیم 3500 دلار در هر ماه بود.

یک منبع مطلع به روزنامه نیو ایندین اکسپرس هند گفت: کریمی نتوانست با دستیاران هندی اش کنار بیاید. او علاقه ای به اقامت کنار دستیارانش در مجموعه اقامتی فدراسیون کشتی هند نداشت، برای همین فدراسیون برای او آپارتمانی نزدیکی کمپ تیم ملی کشتی اجاره نموده بود. کریمی همچنین در جریان مسابقات قهرمانی نورسلطان حاضر نشد با یکی از دستیارانش هم اتاق گردد و به همین خاطر سه دستیار وی مجبور شدند در یک اتاق بمانند.

بر اساس این گزارش، حسین کریمی در بازی های المپیک 2016 مربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران را برعهده داشت و این تیم را در آن بازی ها به سه مدال از جمله یک مدال طلا رسانده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 418

به "رسانه هندی مدعی شد: قطع همکاری با سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه هندی مدعی شد: قطع همکاری با سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی آزاد هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید