سازندگی، باورسازی و هویت سازی از کار های روابط عمومی هاست

به گزارش مجله سامی، وزیر علوم گفت: سازندگی، هویت سازی و باورسازی مار روابط عمومی هاست، چون انتقال موفقیت ها تاثیر حس خودباوری را در مردم تقویت می نماید.

سازندگی، باورسازی و هویت سازی از کار های روابط عمومی هاست

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در آئین بزرگداشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی دانشگاه الزهرا بیان نمود: روابط عمومی ها زبان ارائه نتایج سازمانی خود را بلد هستند، اما اینکه چگونه بتوانند با سایر مردمان در ابعاد ملی و فراملی ارتباط بگیرند اهمیت دارد، البته اینکه بتوانند به خانه شهروندان پل بزنند در کنار دانش و کاربلد به انگیزه و اراده نیز احتیاج دارد.

وزیرعلوم مطرح کرد: یکی از کار های روابط عمومی ها سازندگی است این دسته از افراد باید به هویت سازی و بارورسازی بپردازند وقتی موفقیت یک دانشمند یا شرکت دانش بنیانی را رسانه ای و منتقل می نمایند تاثیر آن حس خودباوری را در مردم تقویت می نماید.

زلفی گل یکی از کار های تحولی مدنظر را تبدیل کردن استادی دانشگاه ها به تخصص مطرح کرد و گفت: هر صنفی دارای یک تخصص است جوانانی که درس می خوانند، نخبه می شوند و بعد از اخذ دکتری به کلاس های تدریس وارد می شوند باید با شیوه های آموزش و روش های استادی آشنایی داشته باشند بنابراین روانشناسی تعلیم و تربیت، شیوه کلاس داری و آشنایی با قوانین استادی یک ضرورت است.

به گفته وی افرادی که بعنوان هیئت علمی جذب می شوند باید یک دوره آموزشی 3 ماهه شبانه روزی را بگذرانند و پس از آن به آن ها یک پایه تشویقی تعلق می گیرد تا از نظر مادی هم بهره گرفته باشند.

وزیرعلوم بیان نمود: روابط عمومی ها بعلاوه باید در بحث فرهنگسازی پیشتاز باشند اینکه بتوانند یاری نمایند فرهنگ دانش بنیانی و تصمیمات عاقلانه شکل گیرد بسیار مهم است درواقع آن ها باید فرهنگ های تازه را جایگزین فرهنگ های ناشایست نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2111

به "سازندگی، باورسازی و هویت سازی از کار های روابط عمومی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگی، باورسازی و هویت سازی از کار های روابط عمومی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید