ساعت میلیاردی رونالدو که از آن بی خبرید!، عکس

به گزارش مجله سامی، ساعت میلیاردی رونالدو ساخت شرکت Jacob & Co است که یک مجموعه به نام X CR7 ساخته و عرضه نموده است.

ساعت میلیاردی رونالدو که از آن بی خبرید!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، این ساعت ساخت سوئیس است و اسکلت آن به صورت حرکت دستی تنظیم شده است. قاب این ساعت رزگلد 18 عیار 44 میلی متری است و ساختار حرکت آن عمودی با جزئیات طراحی CR7 است و ست قاب رزگلد 18 عیار با 26 الماس سفید تراش باگت ارتقا پیدا نموده است و از طرفی ضد آب است.

مجموعه Jacob & Co X CR7 یک نسخه کاملا شخصی شده از Epic X است که کل طراحی آن نام Epic X را به خود اختصاص داده است. ستون ها به گونه ای شخصی سازی شده اند که شامل تصویر و نمادهای کریستیانو رونالدو باشد.

ستون سمت چپ حرکت در حالت های مختلف شکل خود کریستیانو رونالدو را به خود می گیرد، در حالی که ستون سمت راست نشان CR7 و امضای دست این ستاره فوتبال را دارد که هر دو با حروف درشت حکاکی شده اند.

روکش اسکلت ساعت به شکل توپ فوتبال است. تصویر دیگری از خود کریستیانو رونالدو که پیراهن نمادین و خوش شانس شماره 7 خود را بر تن نموده است، روی کریستال یاقوت کبود پشت ساعت با رنگ نقره ای چاپ شده است.

کریستیانو رونالدو شریک قدیمی و نزدیک Jacob & Co است. او و بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره Jacob Arabo در بیست سال گذشته یک رابطه قوی مبتنی بر اعتماد و احترام ایجاد نموده اند.

ژاکوب آرابو زمانی با کریستیانو رونالدو دیدار کرد که این بازیکن فوتبال متولد مادیرا یک ستاره نوظهور بود و دوستی آنها از آن موقع هرگز شکست نخورده است.

Jacob & Co یک خرده فروش جواهرات و ساعت مچی خصوصی آمریکایی است که در سال 1986 به وسیله طراح الماس Jacob Arabo تاسیس شد. دفتر مرکزی بوتیک و شرکت اصلی آن در منهتن، شهر نیویورک واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

طراحی خارق العاده نسل تازه کیا پیکانتو/عکس

حرکت عجیب و باورنکردنی مار زامبی / عکس

این ساعت رونالدو در وبسایت این شرکت 145 هزار دلار قیمت خورده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2301

به "ساعت میلیاردی رونالدو که از آن بی خبرید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت میلیاردی رونالدو که از آن بی خبرید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید