توافق 700 میلیون یورویی مسی با منچسترسیتی

به گزارش مجله سامی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در آستانه پیوستن به تیم فوتبال منچسترسیتی قرار گرفته است.

توافق 700 میلیون یورویی مسی با منچسترسیتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی که پس از نزدیک به دو دهه حضور در بارسلونا، در 33 سالگی مصمم به ترک نوکمپ است، یک گام دیگر به پیوستن به منچسترسیتی نزدیک شده و این در حالی است که باشگاه هایی همچون یوونتوس، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد هم شرایط او را زیرنظر دارند.

نشریه دیلی رکورد اسکاتلند با انتشار گزارشی مدعی شد برنده شش توپ طلا به توافق اقتصادی با باشگاه منچسترسیتی برای عقد قراردادی پنج ساله به ارزش 700 میلیون یورو دست یافته است. همچنین در قراردادی که به این فوق ستاره آرژانتینی پیشنهاد شده، لئو برای سه فصل برای منچسترسیتی بازی خواهد نمود و دو سال انتهای را در باشگاه نیویورک سیتی آمریکا که متعلق به مالکان باشگاه منچسترسیتی است، بازی می نماید.

پیش از این برنامه چیرینگیتو از شبکه تلویزیونی مگا اسپانیا خبر داده بود، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای مذاکره با لیونل مسی و باشگاه بارسلونا به این شهر سفر کرد و میخواهد شاگرد پیشین خود را برای ترک نوکمپ و پیوستن به او در منچسترسیتی متقاعد کند.

لیونل مسی که یک سال دیگر از قرارداد کنونی اش با بارسلونا باقی مانده، میخواهد با استفاده از بندی که در قراردادش وجود دارد، پس از فسخ، از بارسا جدا گردد. برنده شش توپ طلا تا به امروز در 731 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 634 گل به ثمر رسانده است.

این مهاجم آرژانتینی تا به امروز 33 جام مختلف را با آبی واناری ها کسب نموده که از آن جمله می توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود، اما او و هم تیمی هایش در فصل اخیر برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به انتها بردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1230

به "توافق 700 میلیون یورویی مسی با منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق 700 میلیون یورویی مسی با منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید