لیگ قهرمانان اروپا، فرصت اروپایی بارسلونا برای جبران یک ناکامی داخلی دیگر، شیاطین سرخ به دنبال هت تریک

به گزارش مجله سامی، در شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بارسلونا همچون هفته گذشته دنبال جبران یک ناکامی داخلی است و منچستریونایتد به دنبال تداوم فرایند خوب نتایج اروپایی.

لیگ قهرمانان اروپا، فرصت اروپایی بارسلونا برای جبران یک ناکامی داخلی دیگر، شیاطین سرخ به دنبال هت تریک

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در تابستان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین شب از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) هشت بازی در گروه های E، F، G و H برگزار می شود که در مهمترین آنها تیم فوتبال بارسلونا در گروه G رقابت ها میزبان تیم دیناموکیف اوکراین خواهد بود.

فرصت ارتقای رکورد برای مسی

صدرنشین اسپانیایی گروه G در حالی در استادیوم نوکمپ به میدان می رود که همچون هفته گذشته پس از یک ناکامی در لالیگا به رقابت های اروپایی برمی شود. کاتالان ها این هفته در خانه آلاوس به تساوی بسنده کردند و بیش از پیش از صدر جدول فاصله گرفتند. این یکصدوپنجاهمین بازی لیونل مسی در رقابت های باشگاهی یوفاست و او با گلزنی در این بازی می تواند رکورد 70 گل خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که بالاترین رکورد تاریخ این مرحله از رقابت هاست را ارتقا دهد. بارسلونا برخلاف اوضاع نه چندان جالبی که در لالیگا دارد، در لیگ قهرمانان با کسب حداکثر امتیازات از دو بازی قلبی اش در صدر جدول است که سه امتیاز آن را هفته گذشته در خانه یوونتوس کسب کرد.

هالند همچنان می تازد؟

سریال دردسرسازی ارلینگ هالند برای تیم های اروپایی همچنان ادامه دارد و این مهاجم نروژی با گلی که هفته گذشته برای بوروسیا دورتموند مقابل زنیت زد، شمار کل گل های خود در تمامی رقابت های باشگاه و ملی این فصل را به 14 مورد افزایش داد، اما باید دید که آیا او می تواند در یک شب سرد پاییزی در بلژیک دروازه کلوپ بروژ را هم باز و به دورتموند برای کسب جایگاهی بهتر در جدول گروه F یاری کند یا نه؟ بهتر است که تصور کنید که او خواهد توانست، چون فصل گذشته تنها 25 دقیقه زمان احتیاج داشت تا در خانه خنک دیگر نماینده بلژیک گلزنی کند و این در حالی بود که در بازی رفت دو تیم در آلمان او سه بار دروازه این تیم را باز نموده بود. با این حال از تیمی که هنوز نباخته و فقط دو گل خورده بعید است به این آسانی به هالند باج دهد.

نبرد PSG و لایپزیگ با درد مشترک

یکی از بازی های مهم امشب که در آلمان برگزار می شود، مصاف نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت ها، پاری سن ژرمن با لایپزیگ در گروه H است. با توجه به وضعیتی که این دو تیم در جدول دارند، پیروزی در این بازی برای هر دوی آنها بسیار مهم است. هر دو تیم بعد از باختی که مقابل منچستریونایتد تجربه کردند، سعی در جبران امتیازات از دست رفته آن بازی دارند. در حال حاضر پس از منچستریونایتد شش امتیازی، پاری سن ژرمن و لایپزیگ هر دو با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل (PSG مثبت یک و لایپزیگ منفی سه) به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند. پاری سن ژرمن و لایپزیگ در حالی با هم روبه رو می شوند که از آخرین رویارویی شان زمان زیادی نمی گذرد. آنها در مرحله نیمه نهایی همین رقابت ها در فصل گذشته با هم روبه رو شدند که در آن بازی پاری سن ژرمن به آسانی و با نتیجه 3 بر صفر حریف آلمانی اش را شکست داد و راهی فینال شد.

یولیان ناگلسمان در حالی شاگردانش را به مصاف تیم هموطن خود توماس توخل می فرستد که در هفته قبلی این رقابت ها با نتیجه 5 بر صفر مغلوب منچستریونایتد شدند. در آن بازی مارکوس رشفورد مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت هت تریک کرد. این همان اتفاقی بود که در پاریس هم برای پاری سن ژرمن رخ داد و شاگردان توخل آن بازی را با نتیجه 2 بر یک باختند. با توجه به خانگی بودن این بازی برای لایپزیگ، نماینده آلمان اگر می خواهد برای دومین فصل متوالی شانسی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد، باید از این بازی سه امتیاز بگیرد. ناگلسمان و تیمش قطعاً باید عملکردی بهتر از آنچه در ماه آگوست ارائه کردند را به نمایش بگذارند.

همزمان با این بازی منچستریونایتد در ترکیه درصدد هت تریک برد های متوالی اش خواهد بود تا شانس خود را برای صعودی زودهنگام از مرحله گروهی افزایش دهد و با این کار کمی از ناراحتی هوادارانی که به هیچ عنوان از نتایج این تیم در رقابت های داخلی راضی نیستند، بکاهد.

برنامه کامل بازی های شب دوم از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به توضیح زیر است:

گروه E

سویا - کراسنودار،ساعت 23:30

چلسی - رن، ساعت 23:30

گروه F

زنیت - لاتزیو، ساعت 21:25

کلوب بروژ - بوروسیا دورتموند، ساعت 23:30

گروه G

بارسلونا - دیناموکیف، ساعت 23:30

فرنس واروش - یوونتوس، ساعت 23:30

گروه H

استانبول باشاک شهیر - منچستریونایتد، ساعت 21:25

لایپزیگ - پاری سن ژرمن، ساعت 23:30

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1325

به "لیگ قهرمانان اروپا، فرصت اروپایی بارسلونا برای جبران یک ناکامی داخلی دیگر، شیاطین سرخ به دنبال هت تریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، فرصت اروپایی بارسلونا برای جبران یک ناکامی داخلی دیگر، شیاطین سرخ به دنبال هت تریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید