نقشه کشی ویلا: سلسله یکی از قطب های کشاورزی و باغداری لرستان است

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: سلسله یکی از قطب های کشاورزی و باغداری استان است.

نقشه کشی ویلا: سلسله یکی از قطب های کشاورزی و باغداری لرستان است

جهت دریافت خدمات نقشه کشی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

فرهاد زیویار در مراسم افتتاح یک پروژه عمرانی و دو طرح مالی در شهرستان سلسله که امروز 17 بهمن ماه صورت گرفت، اظهار کرد: در ششمین روز از دهه مبارکه فجر یک پروژه عمرانی و دو طرح مالی در شهرستان سلسله افتتاح و آماده بهره برداری نهاده شد.

وی توضیح داد: راه اندازی سردخانه دو هزار تنی روستای کاکارضا با حمایت جهاد کشاورزی لرستان در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و زیربنای 800 متر با اعتبار هشت هزار و 500 میلیون تومان و با اشتغال مستقیم 22 نفر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان سلسله یکی از قطب های کشاورزی و باغداری استان است، ضرورت ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی و سردخانه برای فروش به موقع محصولات و حمایت از کشاورزان ضرورت منطقه بود که فاز اول آن امروز افتتاح شده و با حمایت های لازم فاز دوم و سوم آن هم تکمیل خواهد شد.

زیویار به افتتاح و بهره برداری از مرکز درمانی بهداشتی شهید مبشر در روستای سیاهپوش از توابع بخش مرکزی شهرستان سلسله اشاره نمود و اضافه نمود: این مرکز بهداشتی درمانی با اعتبار پنجاه هزار میلیون ریال شامل خدمات متنوع در بخش های؛ دندانپزشکی، مامایی و مبارزه با بیماری ها و ... در این منطقه ایجاد شده است.

وی اضافه نمود: مرکز بهداشتی درمانی شهید مبشر با حمایت بنیاد برکت و شبکه بهداشت و درمان در روستای سیاهپوش بخش مرکزی شهرستان سلسله در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای 372 مترمربع و ظرفیت اشتغال 12 نفر امروز افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد.

استاندار لرستان سومین طرح شهرستان سلسله را احیاء و راه اندازی مجدد واحد تولیدی آب معدنی مخملکوه عنوان نمود که به وسیله بخش خصوصی و با حمایت سازمان صنعت معدن و تجارت و با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای 1500 مترمربع در فیروزآباد شهرستان سلسله با اعتباری معادل سیصد میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغال 25 نفر به بهره برداری رسید.

زیویار اعلام کرد: ضمن حمایت از صنایع تولیدی از هرگونه سرمایه گذاری تازه در استان استقبال نموده و برای توسعه منطقه از هرگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2108

به "نقشه کشی ویلا: سلسله یکی از قطب های کشاورزی و باغداری لرستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه کشی ویلا: سلسله یکی از قطب های کشاورزی و باغداری لرستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید