سوختگی دو نفر درپی حریق یک انبار در خیابان مولوی

به گزارش مجله سامی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سوختگی دو تن در پی وقوع حریق در یک خانه قدیمی که به انبار تبدیل شده بود، اطلاع داد.

سوختگی دو نفر درپی حریق یک انبار در خیابان مولوی

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: در ساعت 15:29 بعد از ظهر امروز خبر آتش سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان مولوی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه واقع در خیابان مولوی، حد فاصل میدان قیام و چهارراه مولوی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود سه دقیقه بعد به محل رسیدند، گفت: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه با یک طبقه زیرزمین به وسعت هر طبقه حدود 150 مترمربع بود که به محلی برای نگهداری لوازم پلاستیکی و پارچه تبدیل شده و مقادیر زیادی لوازم پلاستیکی و پارچه ای در آن قرار داشت، به طوریکه در بالکن این ساختمان نیز مملو از اجناس بود.

ملکی با بیان اینکه این ساختمان کاملا شعله ور بود، گفت: دود زیادی درپی این حریق فضا را پرنموده بود و در این شرایط عوامل آتَش نشانی از چند جهت برای اطفای حریق وارد عمل شده و عملیات خود برای اطفای حریق را شروع کردند.

وی اضافه نمود: همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان نیز به جستجو در محل پرداخته و دو کارگر جوان را که دچار سوختگی شده و یکی از آنان سوختگی شدیدتری داشت خارج نموده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان دقایقی بعد شعله های آتش را به طور کامل مهار و اطفاء کردند، گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 851

به "سوختگی دو نفر درپی حریق یک انبار در خیابان مولوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوختگی دو نفر درپی حریق یک انبار در خیابان مولوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید