شیائومی 13 پرو و چند گوشی دیگر با دوربین 1 اینچی معرفی می شوند

به گزارش مجله سامی، در حالی که پیش تر گوشی های هوشمندی نظیر شارپ AQUOS R7 و اکسپریا Pro-I سونی با سنسور دوربین 1 اینچی (یا از نوع 1 اینچی) عرضه شده بودند، شیائومی 12S اولترا اولین گوشی هوشمندی بوده که از آن به درستی بهره برده و توجه رسانه ها را به خود جلب نموده است. ظاهراً قرار است تعداد گوشی های هوشمند مجهز به این سنسور در سال آینده نیز بیشتر گردد، زیرا گفته می گردد که شیائومی 13 پرو به همراه چند گوشی هوشمند دیگر از شرکت های ویوو، اوپو و آنر با دوربین اصلی 1 اینچی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهند شد.

شیائومی 13 پرو و چند گوشی دیگر با دوربین 1 اینچی معرفی می شوند

شیائومی 12S اولترا با سنسور دوربین 1 اینچی خود که در حال حاضر بزرگ ترین سنسور دوربین موبایل محسوب می شود، حواشی بسیار زیادی را ایجاد نموده است. انتظار می رود که در سال 2023، شرکت های بیشتری از این سنسور دوربین بهره ببرند. به همین دلیل، نوترین اطلاعات منتشر شده، سه گوشی پرچم دار را نشان می دهند که قرار است با سنسور دوربین یک اینچی در اختیار کاربران قرار بگیرند.

طبق گفته افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station، این سه گوشی پرچم دار نو در سه ماهه اول سال 2023 با دوربین های 1 اینچی وارد بازار خواهند شد. این گوشی ها به ترتیب با همکاری سه شرکت سازنده لنز Zeiss، هاسلبلاد و لایکا عرضه می شوند و اکنون می توان فهمید که مربوط به چه برندی هستند. اولین مورد، گوشی هوشمند اوپو فایند X6 پرو خواهد بود.

همانطور که هفته ها پیش فاش شده بود، اوپو پرچم دار نسل بعدی خود را به دوربین 1 اینچی مجهز می نماید و شایعات بعلاوه ادعا می نمایند که گوشی هوشمند وان پلاس 11 پرو نیز می تواند از آن بهره مند شود. علاوه بر این، طبق ادعای Digital Chat Station، گوشی فایند X6 پرو مجهز به نمایشگر با وضوح تصویر 2K خواهد بود و از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد.

گوشی دوم، پرچم دار سال 2023 ویوو یعنی ویوو X90 پرو پلاس خواهد بود. باید اشاره کنیم که این برند با شرکت Zeiss شراکتی دارد که قدمت آن به سری X60 برمی شود و به نظر می رسد این همکاری در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. در نهایت، شیائومی نیز از دوربین 1 اینچی بر روی گوشی های خود استفاده خواهد نمود و انتظار می رود که دوربین گوشی های پرچم دار این شرکت نیز با همکاری شرکت لایکا در اختیار کاربران قرار بگیرند.

به گفته افشاگری به نام Assen، گوشی هوشمند اوپو فایند X6 پرو به گوشی های ویوو X90 پرو پلاس، شیائومی 13 پرو، شیائومی 13 اولترا و آنر مجیک 5 پرمیوم ادیشن در فهرست گوشی های مجهز به دوربین 1 اینچی سال آینده اضافه خواهد شد. باید دید در ماه های آینده چه شرکت های فناوری دیگری نیز تصمیم به استفاده از این سنسور دوربین در گوشی های هوشمند خود خواهند گرفت.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2174

به "شیائومی 13 پرو و چند گوشی دیگر با دوربین 1 اینچی معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 13 پرو و چند گوشی دیگر با دوربین 1 اینچی معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید