عرضه لاستیک با ارز نیمایی از آخر سال

به گزارش مجله سامی، مقام مسئول سازمان راهداری با بیان اینکه لاستیک ارز دولتی سامانه راهداری در حال اتمام است، گفت: از سه ماه آینده لاستیک فراوری داخل و وارداتی با ارز نیما توزیع می گردد.

عرضه لاستیک با ارز نیمایی از آخر سال

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، داریوش باقرجوان در مورد شرایط تامین لاستیک خودرو های سنگین، اظهار کرد: از سال 97 تا به امروز لاستیک های وارادتی با ارز 4220 تومانی در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

وی با بیان این که این لاستیک ها به وسیله سامانه سازمان راهداری توزیع می گردد، ادامه داد: رانندگان با در اختیار داشتن حواله و مراجعه با عاملین، لاستیک خودرو های سنگین را مطابق نرخ و برند اعلام شده دریافت می نمایند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری با بیان این که تعداد لاستیک های مذکور در حال اتمام است و با کمبود روبرو هستیم، اضافه نمود: وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از اتمام این لاستیک ها، در سامانه جامع تجارت (کالا) لاستیک های فراوری داخل و وارداتی با نرخ نیما را در چارچوب های اعلام شده وزارت صمت بین رانندگان خودرو های سنگین توزیع خواهد نمود.

باقرجوان بیان نمود: این لاستیک ها نیز بر اساس پیمایش وسایل نقلیه، برند و سایز لاستیک قیمتگذاری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این که از سال 97 تا به امروز برای 2.9 میلیون حلقه لاستیک با ارز دولتی حواله صادر شده است، گفت: اکنون 273 هزار حلقه لاستیک از این نوع لاستیک به جامانده که با توجه به صدور هفتگی 7 تا 8 هزار حلقه لاستیک، لاستیک سامانه راهداری تا سه ماه آینده به اتمام می رسد.

وی یادآور شد: پس از اتمام لاستیک سامانه راهداری، بر اساس مصوبه کمیته پایش حمل ونقل لاستیک فراوری داخل و لاستیک های وارداتی با ارز نیما بین رانندگان توزیع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1451

به "عرضه لاستیک با ارز نیمایی از آخر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه لاستیک با ارز نیمایی از آخر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید