فدراسیون فوتبال ایتالیا به دنبال تمدید قرارداد پراندلی

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: سران فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارند قرارداد سرمربی پیروز تیم ملی این کشور را تمدید و او را بعد از جام جهانی 2014 هم در آتزوری حفظ نمایند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا به دنبال تمدید قرارداد پراندلی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، برخلاف اخبار منتشره اخیر در مورد برنامه چزاره پراندلی برای ترک تیم ملی ایتالیا پس از سرانجام ماموریت آتزوری در جام جهانی 2014 برزیل، فدراسیون فوتبال ایتالیا تمایل دارد که او باز هم به فعالیت خود برای راهنمایی این تیم ادامه دهد.

سایت فوتبال ایتالیا ظهر امروز (سه شنبه) گفت که جان کارلو آبه ته، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدوار نموده بتواند قرارداد چزاره پراندلی را تمدید کند. انتشار این خبر در شرایطی است که پیش از این گفته می شد سرمربی پیشین فیورنتینا دیگر تمایلی به مربیگری در رده ملی ندارد و می خواهد به عرصه فوتبال باشگاهی برگردد و جای او را مربیانی مانند روبرتو مانچینی، سرمربی حال حاضر گالاتاسرای یا ماسیملیانو آلگری، سرمربی میلان پر نمایند.

سایت فوتبال ایتالیا به نقل از آبه ته نوشته است: من به مربیان فراوانی علاقه دارم اما به پراندلی بیشتر از همه آنها علاقمند هستم. امیدوار که او پس از جام جهانی هم عهده دار مسئولیت راهنمایی تیم ملی باشد. اگر روابط ما ادامه نداشته باشد و مذاکرات مان به جایی نرسد، با دیگر مربیان حرف نخواهم زد تا جدایی پراندلی رسمی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 335

به "فدراسیون فوتبال ایتالیا به دنبال تمدید قرارداد پراندلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال ایتالیا به دنبال تمدید قرارداد پراندلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید