فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد

به گزارش مجله سامی، فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه در طلاعیه ای اعلام شد.

فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به استقبال گسترده شرکت ها و هسته های فناور از فرخوان اسفندماه سال 1399، مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه میخواهد ضمن افزایش ظرفیت پذیرش، در راستای شعار فراوری، پشیبانی ها، مانع زدایی ها بار دیگر اقدام به فراخوان کند.

بر این اساس مرکز رشد جامع مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آماده بهره برداری و حمایت از کسب و کار های نوپا و فناور با در اولویت قرار دادن اعضای جامعه دانشگاهی است؛ لذا از تمامی صاحبان ایده های فناورانه و تیم های کسب و کار دارای محصولات نوآورانه جهت عضویت در این مرکز و بهره گیری از حمایت های آن دعوت به عمل می آید.

بر این اساس حمایت های قابل ارائه مرکز به این توضیح است، اعطای فضای دفتری و کارگاهی مجهز به زیرساخت ارتباطی و اینترنت، استفاده از تمامی مزایای قانون حمایتی پارک های علم و فناوری (اعم از معافیت¬های اقتصادیاتی و حقوق گمرکی، تسهیلات اقتصادی بدون بهره با دوره استراحت بیش از دوسال، مشاوره های تخصصی مدیریتی، بازاریابی و حقوقی.

کارگاه های آموزشی و توانمندساز. استفاده از تسهیلات و بستر تجاری سازی و بازاریابی، شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، امکان بهره مندی از امتیازات پژوهشی مطابق با بند های 8 یا 9 ماده 3 آیین نامه ارتقا و پایه و گرنت و سایر امتیازات مصوب،

گفتنی است مرکز رشد جامع مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری واقع در کیلومتر 12 جاده سرو، روبروی دانشگاه ارومیه (جنب پارک علم و فناوری) است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09143821230 (آقای دکتر نعمتی اخگر) تماس حاصل فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1698

به "فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید