فشار یوونتوس به دیبالا برای پیوستن به منچستریونایتد

به گزارش مجله سامی، فوتبال دنیا باشگاه یوونتوس با فشار به مهاجم آرژانتینی خود میخواهد او را با مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ معاوضه کند.

فشار یوونتوس به دیبالا برای پیوستن به منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا گزارش داد مسئولان باشگاه یوونتوس، پائولو دیبالا را که به تازگی از تعطیلات بازگشته، مجبور نموده اند به صورت انفرادی تمرین کند و از این طریق در نظر دارند تا به این مهاجم آرژانتینی فشار بیاورند که راهی منچستریونایتد گردد و در مقابل یوونتوس بتواند روملو لوکاکو را از من یونایتد به خدمت بگیرند.

یوونتوس که میخواهد اینتر را در راه جذب مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ ناکام بگذارد، به دنبال معاوضه 90 میلیون پوندی دیبالا با لوکاکو است و از چند روز پیش مذاکراتش برای عملی شدن این انتقال را با منچستریونایتد شروع نموده است. تاتنهام هم وضعیت دیبالا را زیرنظر دارد اما یوونتوس در نظر دارد این مهاجم آرژانتینی را به منچستریونایتد بفرستد، این در حالی است که پائولو دوست دارد در یوونتوس بماند.

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اطلاع داد فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس پس از مذاکراتی که روز گذشته (آدینه) با مسئولان باشگاه منچستریونایتد در لندن داشته، اکنون به تورین بازگشته است. مدیران باشگاه یوونتوس قرار است به زودی جلسه ای با دیبالا داشته باشند و درباره این انتقال با وی صحبت نمایند و حتی ممکن است مائوریتزیو ساری هم در این جلسه حضور داشته باشد.

فصل نقل وانتقالات تابستانی در انگلیس در تاریخ 8 آگوست 17 مرداد بسته می گردد و یوونتوس با فشار به دیبالا میخواهد او را برای پذیرش معاوضه شدنش با لوکاکو متقاعد کند. یوونتوس در این تابستان ماتیس دلیخت، آدرین رابیو، کریستین رومرو، لوکا پلگرینی و مریح دمیرال را به خدمت گرفته و حالا در پی اضافه کردن لوکاکوی 26ساله به ترکیب راه راه پوشان تورین است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 269

به "فشار یوونتوس به دیبالا برای پیوستن به منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار یوونتوس به دیبالا برای پیوستن به منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید