فهرست سبز سفر به انگلیس منتشر شد

به گزارش مجله سامی، لیست کشورهایی که بدون احتیاج به قرنطینه می توانند به انگلستان سفر نمایند منتشر شد

گرنت شپس وزیر حمل و نقل انگلستان بیان کرد: مسافران مقاصد اصلی که به انگلیس سفر می نمایند، از این پس از معاف از قرنطینه خواهند بود و بدون محدودیت می توانند به این کشور سفر نمایند.

فهرست سبز سفر به انگلیس منتشر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در مقطع دکترا در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

دولت انگلیس در پی این تصمیم لیست کاملی از کشورهایی که بدون احتیاج به قرنطینه می توانند به این کشور سفر نمایند را منتشر نموده است. فهرست سبز سفر به انگلیس شامل کشورهای محبوبی مثل اسپانیا، آلمان، فرانسه و یونان است.

پیش از این ایرلند، کشورهای جزایر مانش و جزیره من از این محدودیت ها معاف شده بودند. اما تا به امروز کشورهایی مانند پرتغال و ایالات متحده برای برطرف محدودیت ها ایمن تشخیص داده نشده اند.

اقدامات جدید دولت انگلیس برای سفر و برطرف قرنطینه از 10 ژوئیه رسمی خواهد شد و این بدان معنا است که مقاصدی که در لیست سبز دولت انگلستان هستند می توانند بدون احتیاج به قرنطینه به این کشور سفر نمایند.

اما این قانون شامل کسانی خواهد شد که 14 روز پیش از سفر به انگلیس را، در کشورهایی که شامل این قانون نمی شوند، سپری ننموده باشند.

یکی از سخنگویان دولت انگلیس اضافه نمود: بیانیه دولت انگلیس امروز با استقبال و امداد گستره ای از سوی صنعت گردشگری همراه خواهد بود، چرا که این صنعت می تواند کار خود را از سر بگیرد و برای تعطیلات تابستانی برنامه ریزی نماید.

پیش از این با آغاز ویروس کرونا صنعت گردشگری فشار زیادی را متحمل شده بود و اکنون با آغاز سفرها این صنعت می تواند جانی دوباره بگیرد.

برقراری توازن میان ریسک سلامت و ریسک مالی چالشی سخت است و ما با نهایت توان، دولت را در این اقدام حمایت خواهیم کرد.

تمامی مسافران، به جز آن هایی که در فهرست قرنطینه- آزاد انگلیس هستند، هنوز موظف هستند تا اطلاعات تماس خود را به محض ورود به بریتانیا در اختیار این کشور قرار دهند.

مسافران تعدادی از کشورهای فهرست سبز که از بریتانیا به این کشورها سفر می نمایند نیز احتیاج به خود- قرنطینگی ندارند. این بدان معنی است گردشگرانی که از/ به مقاصد اصلی به/ از بریتانیا سفر می نمایند احتیاجی به خود قرنطینگی نخواهند داشت.

البته کشورهای معاف از محدودیت های سفر همچنان تحت نظارت دائم خواهند بود، تا در صورت افزایش خطرات ایمنی و سلامت مسافران، با از سرگیری اقدامات خود قرنطینگی، از شیوع دوباره ویروس کووید-19 در انگلیس جلوگیری به عمل آید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1122

به "فهرست سبز سفر به انگلیس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست سبز سفر به انگلیس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید