قانونگذاران آمریکا از حذف تجهیزات هواوی حمایت کردند

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران- قانونگذاران آمریکایی تحت لایحه کمک مالی کرونایی 900 میلیارد دلاری، از تخصیص 1.9 میلیارد دلار برای تامین بودجه برنامه حذف تجهیزات شبکه مخابراتی ساخت هواوی که دولت آمریکا آن را ریسکی برای امنیت ملی می داند، حمایت می کنند.

قانونگذاران آمریکا از حذف تجهیزات هواوی حمایت کردند

به گزارش خبرنگاران، دستیاران مقامات بلندپایه کنگره تایید کردند قانونگذاران آمریکایی همچنین از 3.2 میلیارد دلار کمک پهنای باند اضطراری برای آمریکاییهای کم درآمد حمایت خواهند کرد.

نانسی پلوسی، رییس مجلس کنندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر دموکراتها در سنا در بیانیه ای گفتند لایحه کمک کووید 19، هفت میلیارد دلار برای افزایش دسترسی به پهنای باند سرمایه گذاری خواهد کرد و برنامه کمک به افراد کم درآمد به میلیونها دانش آموز، خانواده ها و کارگران بیکار برای دسترسی به اینترنت ضروری در دوران همه گیری ویروس کرونا کمک می کند.

کمیسیون ارتباطات فدرال در ژوئن گفت رسما شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE چین را به عنوان تهدید مشخص کرده است و این تصمیم شرکتهای آمریکایی را از استفاده از بودجه 8.3 میلیارد دلاری آمریکا برای خرید تجهیزات از این شرکتها منع کرد.

این کمیسیون اوایل ماه میلادی جاری مقرراتی را که اپراتورها را ملزم می کند، تجهیزات ساخت هواوی و ZTE را تعویض کنند، نهایی کرد اما منتظر تامین مالی از سوی کنگره بود.

ایسنا نوشت: بر اساس گزارش رویترز، هواوی ماه جاری از تصمیم کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برای وادار کردن شبکه های مخابراتی برای تعویض تجهیزات ساخت این شرکت ابراز ناامیدی کرد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1423

به "قانونگذاران آمریکا از حذف تجهیزات هواوی حمایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانونگذاران آمریکا از حذف تجهیزات هواوی حمایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید