قنبری: دوست داشتم دوباره با رومرو مبارزه کنم اما زورم به او نمی رسد، از آنهایی که مرا به کشتی برگرداندند، سپاسگزارم

به گزارش مجله سامی، قهرمان پیشین کشتی آزاد آسیا گفت: خوئل رومروی کوبایی در MMA قهرمان بسیار بزرگی شده و دوست داشتم اینجا هم با او مبارزه کنم.

قنبری: دوست داشتم دوباره با رومرو مبارزه کنم اما زورم به او نمی رسد، از آنهایی که مرا به کشتی برگرداندند، سپاسگزارم

فریدون قنبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص بازگشتش به کشتی به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان گفت: مدتی است هم خودم تمرین می کنم و هم تمرین می دهم. به لطف حمید بنی تمیم قرار است تیم ناشنوایان را در کنار سایر مربیان تمرین دهم. از همه عزیزانی که مرا برای این کار دعوت کردند، تشکر می کنم. از حمید بنی تمیم، علیرضا رضایی و محمد طلایی که مرا فراموش نکردند، متشکرم. قرار است از چند روز دیگر تمرینات تیم شروع گردد.

وی در خصوص اینکه آیا از بازگشت به فضای کشتی حس خوبی دارد؟ توضیح داد: من همواره کشتی را دوست دارم و دوست داشتم که کنارش باشم، اما این کار را به هر قیمتی نخواستم انجام دهم. عده ای من را نخواستند. مربیگری را دوست دارم اما به من اجازه این کار را ندادند. عده ای دوست ندارند من باشم. به خاطر همین از کسانی که از من حمایت کردند که در کشتی حضور داشته باشم، متشکرم.

قنبری تاکید نمود: هیچ وقت خاطرات تلخم در کشتی را فراموش نخواهم کرد و آنهایی که باعث شدند دوره قهرمانی ام بدون مدال تمام گردد، را نمی بخشم. همه کارشناسان و مردم تایید می نمایند که من باید حتما با مدال از کشتی می رفتم. حداقل دو مدال دنیای حقم بود، اما اجازه ندادند این اتفاق بیافتد.

وی در پاسخ به این سوال که بیش از همه از شاگردانش می خواهد چه چیزی را در کشتی سرلوحه کارشان نمایند؟، گفت: اول و آخر، دنیای قهرمانی تمام می گردد. خوب است که بچه ها سرشان به کار خودشان باشد و باخدا باشند. به حاشیه نروند. البته من خودم در حاشیه بودم، دوست نداشتم با هر کسی رفاقت کنم و اهل چاپلوسی نبودم. به هرحال نگذاشتند که من مدال بگیرم، اما گذشت و من هم از دنیای کشتی دور شدم و آنها به هدف شان رسیدند، اما خدای ما هم بزرگ است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات دنیای 2005 بوداپست با انتقاد از هیئت کشتی کرمانشاه توضیح داد: خیلی از هیئت کشتی استانم گله مندم. آنها هیچ وقت سراغی از من نگرفته اند. من روی قهرمانان بزرگ و بنام استانم تعصب داشتم و همواره و همه جا از آنها حمایت می کردم اما این حمایت همواره یک طرفه بوده و حتی زمانی هم که به ناحق من را از تیم ملی اعزامی به دنیای نیویورک خط زدند، صدایی از آنها درنیامد.

فریدون قنبری در خصوص اینکه قبلا گفته بود دوست دارد وارد رشته MMA گردد، اعلام نمود: من همچنان تمرین می کنم. قبل از آن حادثه تیراندازی، خیلی خوب پیش می رفتم و به شدت تمرین بوکس انجام می دادم و وضعیتم خیلی خوب شده بود. می خواستم با خوئل رومرو مسابقه دهم و با این فکر تمرین می کردم. حتی در این خصوص یک عکسی هم در فضای مجازی گذاشتم که رومرو هم از آن استقبال کرد. ما با هم سه بار کشتی گرفته بودیم که دو بار در جوانان دنیا و جام دنیای آمریکا شکستش دادم و یک بار هم باختم. او در MMA قهرمان بسیار بزرگی شده و دوست داشتم اینجا هم با هم مبارزه کنیم که آن اتفاق پیش آمد. همچنان هم به این موضوع فکر می کنم، اما او خیلی در رشته جدیدش پیروز و خوب است و در این شرایط زورم دیگر به او نمی رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 829

به "قنبری: دوست داشتم دوباره با رومرو مبارزه کنم اما زورم به او نمی رسد، از آنهایی که مرا به کشتی برگرداندند، سپاسگزارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنبری: دوست داشتم دوباره با رومرو مبارزه کنم اما زورم به او نمی رسد، از آنهایی که مرا به کشتی برگرداندند، سپاسگزارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید