لیدزیونایتد 1 - 1 منچسترسیتی؛ گواردیولا قسر در رفت!

به گزارش مجله سامی، منچسترسیتی در خانه لیدزیونایتد به تساوی 1-1 رضایت داد.

لیدزیونایتد 1 - 1 منچسترسیتی؛ گواردیولا قسر در رفت!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچسترسیتی که هفته قبل با پنج گل مغلوب لستر شده بود، امشب نیز نمایش چندان خوبی در خانه لیدزیونایتد ارائه نداد و در نهایت خوش شانس بود که مغلوب نشد و یک امتیاز از شاگردان مارچلو بیلسا دشت کرد.

منچسترسیتی بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست دروازه لیدز را باز کند، اما ضربه زیبای کوین دی بروین راهی کرنر شد.

اما فشار منچسترسیتی بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 17 به گل رسید. روی دفع توپ اشتباه مدافعان لیدز، رحیم استرلینگ در سمت چپ صاحب فرصت شده و با حرکت به سمت داخل و در نهایت نواختن ضربه ای فنی به گوشه دروازه پیروز به زدن گل اول تیمش شد.

در دقیقه 30 لیدزیونایتد فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ارسال آیلینگ با مهار ادرسون همراه شد و در ریباند نیز روبرتز نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقیقه 38 همکاری تماشایی بازیکنان لیدز فرصت خوبی برای گلزنی در اختیار این تیم قرار داد، اما ضربه دالاس در آخرین لحظه با عکس العمل تماشایی ادرسون همراه شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت سیتی با رجحان 0-1 راهی رختکن شد.

اما لیدزیونایتد نیمه دوم را هجومی شروع کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 58 به گل تساوی دست یافت. ابتدا این رودریگو بود که با حرکتی تماشایی در سمت چپ صاحب فرصت شد، اما ضربه او از زاویه ای بسته با عکس العمل ادرسون به کرنر رفت.

اما روی ارسال همان کرنر، این بار ادرسون خروج بسیار ضعیفی داشت و در شلوغی محوطه جریمه توپ در مقابل پای رودریگو نهاده شد و او در شرایطی آسان پیروز شد گل تساوی لیدز را به ثمر برساند.

در دقیقه 68 لیدز روی ارسال فیلیپس تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما در حالیکه ادرسون مغلوب شده بود ضربه سر کوچ به دیرک دروازه سیتی برخورد کرد. دقایقی بعد و با اثرگذاری پوودا در محوطه جریمه، توپ به رودریگو رسید و او با ضربه سر می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ادرسون با واکنشی خوب مانع رخ دادن این اتفاق شد.

در دقیقه 75 رودریگو در دهانه دروازه فرصت بسیار خوبی برای بامفورد ایجاد کرد و لیدز تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه این بازیکن باز هم با مهار ادرسون روبرو شد.

در لحظات پایانی روی ارسال دی بروین مدافعان لیدز به اشتباه در حال باز کردن دروازه خودی بودند که این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1262

به "لیدزیونایتد 1 - 1 منچسترسیتی؛ گواردیولا قسر در رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیدزیونایتد 1 - 1 منچسترسیتی؛ گواردیولا قسر در رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید