وحشتناک ترین شهرهایی که اگر شجاع نیستید نباید از آن ها بازدید کنید!

به گزارش مجله سامی، شهرهایی با نام های ترسناک

شاید وقتی برای دیدن جاذبه های گردشگری راهی سفر می شوید چندان به نام شهرها توجهی نکنید اما گاهی نام شهرها آنقدر ترسناک است که نمی شود به سادگی از کنار آن ها گذشت! تا به حال نام شهرها برایتان جالب بوده؟ تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که چه معنایی در پس این نام ها وجود دارد؟ اما شاید جالب باشد که بدانید بعضی از شهرها فقط به خاطر نام های عجیب و ترسناک به مقصد گردشگری تبدیل شده اند، نام هایی که در نگاه اول شاید باور نکنید که نام یک شهر باشند. گاهی نام عجیب یک شهر می تواند آن شهر را بر سر زبان ها بیندازد و بازدید از آن جا را تبدیل به آرزوی گردشگران وحشت کند. اگر نام شهرتان جهنم، دره مردگان و … بود چه حسی از زندگی در آن شهر داشتید؟! می خواهیم درباره شهرهایی با نام های ترسناک حرف بزنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

وحشتناک ترین شهرهایی که اگر شجاع نیستید نباید از آن ها بازدید کنید!

تامب استون (Tombstone)، آریزونا

صحبت از شهرهایی با نام های ترسناک است! زمانی که تب و تاب جست و جوی طلا در جهان بالا گرفته بود شهر تامب استون تبدیل به شهری معروف شد اما بعد از این که این دوران از رونق افتاد مردم هم کم کم شهر را ترک کردند و چیزی نگذشت که اینجا تبدیل شد به شهر ارواح! اما این فقط یک لقب برای این شهر نیست و به نظر می آید که واقعا شهر ارواح است. کافیست به معنی نام شهر توجه کنید! تامب استون یعنی سنگ قبر! این شهر فقط 1500 نفر جمعیت دارد و به شهری معروف است که مردن در آن سخت و سخت است!

تامب استون در دوران خاصی از سال محبوب گردشگرانی می گردد که در پی داستان های ماورایی و دیدن ارواح اند. در این شهر ماجراجویی های خوفناک زیادی برگزار می گردد که یکی از مجذوب کننده ترین آن ها شرکت در تور تیراندازان و ارواح است که شما را راهی مقاصد تسخیر شده می کند. در این شهر یکی از بهترین راه ها برای دیدنی ارواح رفتن به قبرستان قدیمی است جایی که مدفن تعدادی از جنگجویان و قربانیان است.

دره جمجمه | Skull Valley، آریزونا

دره جمجمه! حتی نامش هم لرزه بر اندام می اندازد و یکی از شهرهایی با نام های ترسناک است. کسانی که اولین بار پا به این منطقه گذاشتند با بقایای جمجمه های زیادی روبرو شدند، همین اتفاق کافی بود تا این شهر برای همیشه به دره جمجمه معروف گردد. مطمئنا با رفتن به این مکان و دیدن جمجمه ها در گوشه و کنار، شما هم به این نتیجه می رسید که هیچ نامی مثل دره جمجمه نمی تواند این منطقه را به این خوبی توصیف کند!

هل | Hell، میشیگان

ممکن است تا به حال عبارت به جهنم رفتم و بازگشتم به گوش شما خورده باشد. این حرف در ابتدا واقعی به نظر نمی آید اما این جمله در شهری به نام جهنم رنگ واقعیت به خود می گیرد! این شهر در جنوب شرقی شهر میشیگان واقع شده است و ساکنانش اهالی جهنم اند! جالبه که اینجا سوغاتی های محبوب زیادی دارد که نحسی آن را تا ابد خاطره انگیز و به یاد ماندنی می کنند. اما این شهر چرا یک همچین نامی دارد؟ ماجرا به سال 1830 برمی گردد در آن زمان گردشگرانی که به دیدنی جاذبه های دیدنی این شهر رفته بودند به زبان خود شروع به تعریف از شهر کردند اما کم کم نام این شهر تبدیل به هل (جهنم) شد. ماجراجویان زیادی در ماه اکتبر راهی این شهر می شوند تا در مرنام جالب دویدن در جهنم شرکت کنند.

قلمروی شیطان | Satans Kingdom، ماساچوست

شهرهایی با نام های ترسناک ؟ قلمروی شیطان بدون شک یکی از ترسناک ترین نام هاست! این شهر محل حکومت شیطان است؟ چه چیزی باعث شده تا یک همچین نامی روی آن گذاشته گردد؟ هیچ کس به درستی نمی داند دلیل نامگذاری این شهر چیست ولی اگر پای صحبت کسانی که به این شهر رفته اند بنشینید حتما از نشانه های شیطانی شهر، افسانه های جالبی برایتان تعریف می کنند.

میستیک | Mystic ، کنتیکت

این شهر بندری که در گذشته محل صید نهنگ بوده در استان کانتیکت واقع شده است و از نظر نشانه های ترس و وحشت چیزی کم ندارد. رویدادهای عجیبی که در این شهر اتفاق می افتد توجیه جالبی برای نام مرموز و اسرار آمیز آن است. همین که ماه اکتبر می گردد گردشگران ماجراجوی زیادی به سمت این شهر می فرایند تا در مرنام کابوس های دریانوردی شرکت کنند. این مرنام فرصتی بینظیر برای گوش دادن به داستان های خوفناکی است که موضوع آن ها کشتی ارواح و افسانه های تسخیر شوندگان است. در این شهر حتی برای بچه ها هم مرنامی هیجان انگیز برگزار می گردد و بچه ها هم از این ماجراجویی هیجان انگیز بی نصیب نمی مانند! در مدتی که در این شهر هستید به اقامتگاهی قرن هجدهمی می روید که به تسخیر ارواح بچه ها در آمده است!

ترانسیلوانیا | Transylvania ، رومانی

در میان شهرهایی با نام های ترسناک، بعضی از شهرها زبانزد خاص و عام اند! ناحیه ترانسیلوانیا در نواحی مرکزی رومانی به شهرهای قرون وسطایی، کوهستان ها و البته قلعه گوتیکی معروف است که یادآور افسانه دراکولا ست. نام ترانسیلوانیا همیشه خیلی ها را یاد دراکولا می اندازد، شخصیت افسانه ای و خوفناک ادبیات فانتزی. این شهر که در کشور رومانی واقع شده است زادگاه کنت دراکولای معروف می باشد. نامگذاری این شهر در قرن 19 به عهده شخصی به نام دکتر ریچاردز بود. در مغازه های این شهر می توانید وسایلی در ارتباط با دراکولا و خفاش های شب را به عنوان سوغاتی تهیه کنید تا با دیدن آن ها همیشه یاد ماجرای این شهر خوفناک بیفتید.

اسلیپی هالو | Sleepy Hollow

اگر علاقمند به فیلم های ترسناک باشید حتما نام این روستا به گوشتان خورده است، روستایی که در جنوب نیویورک قرار گرفته و با جهان فانتزی های ادبی ارتباط تنگاتنگی دارد. زمان سفر به این شهر آوریل و نوامبر است در این ماه ها گردشگران در تورهای ترسناکی شرکت می کنند که یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های این تور، پیاده روی با نور فانوس در میان گورهای باستانی و قدیمی است که می تواند احساسی از خوف و وحشت را در وجود حتی شجاع ترین ماجراجویان هم ایجاد کند. یکی دیگر از مجذوب کننده ترین بخش های سفر به این شهر، بازدید از لوکیشن فیلم معروف ترسناک است که هیجان زیادی برای جست و جو گران ترس و وحشت دارد. جاذبه های این شهر فقط در رویدادهای ترسناک خلاصه نمی گردد و در اینجا می توانید در تورهای شاد و سرگرم کننده هم شرکت کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2029

به "وحشتناک ترین شهرهایی که اگر شجاع نیستید نباید از آن ها بازدید کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشتناک ترین شهرهایی که اگر شجاع نیستید نباید از آن ها بازدید کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید