لیگ برتر کنسل می گردد، برای لغو ادامه بازی ها نقشه کشیده اند

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند امروز ظهر پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات را آغاز کردیم. تمام اصول بهداشتی را رعایت کردیم و کار را پیش می بریم. فکر کنیم تنها تیمی هستیم که خیلی منظم و با امکانات فراوان کار را آغاز کردیم.

لیگ برتر کنسل می گردد، برای لغو ادامه بازی ها نقشه کشیده اند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرارداد خود با باشگاه آنتورب بلژیک اضافه نمود: آنها دنبال اولین فرصت برای حضورم در بلژیک هستند تا در تست پزشکی شرکت کنم. دوست دارم بعد از لیگ برتر در بلژیک حاضر شوم.

وی درباره نامه چهار باشگاه لیگ رجحان مبنی بر عدم برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال در فصل جاری تاکید نمود: به نظرم این چهار تیم خیلی زود انصراف دادند. من مطمئنم پنج شش روز مانده به آغاز لیگ برتر، تعداد این تیم ها به 9 یا 10 تیم می رسد. من ذهن مدیران و مربیان این تیم ها را می توانم بخوانم. اگر الان بگویند ما عضو کرونایی داریم فرصت برای قرنطینه کردن دارند اما می آیند زمانی را اعلام می نمایند که دیگر فرصت نمی نمایند. آنها یک هفته قبل از بازی ها این مورد را اعلام می نمایند.

بیرانوند در پاسخ به اینکه فکر می کنید بازی ها لغو گردد اضافه نمود: لیگ را کنسل خواهند کرد. 28 خرداد می گویند عضو کرونایی داریم چرا که آنها نقشه کشیده اند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره اظهارات بوژیدار رادشوویچ مبنی بر اینکه سخت است بیرانوند به لیورپول برود گفت: رادو یکی از دوستان خیلی خوب من است. امیدوارم اگر قرار است اتفاقی برای پرسپولیس بیفتد او در فصل آینده گلر اول تیم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1036

به "لیگ برتر کنسل می گردد، برای لغو ادامه بازی ها نقشه کشیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کنسل می گردد، برای لغو ادامه بازی ها نقشه کشیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید