ماجرای یک مدیر ارشد وزارتی در مر قانون، نقد چاشنی طنز می خواهد

به گزارش مجله سامی، علیرضا نجف زاده که این روزها سریال نوروزی مر قانون را به صورت مشترک با محمدحسین لطیفی کارگردانی می نماید، درباره این اثر به خبرنگاران گفت: خوشحالم که در این پروژه در کنار استادم محمدحسین لطیفی کار می کنم و امیدوارم همانگونه که تا الان پیش رفتیم فراوری سریال مر قانون را ادامه دهیم.

ماجرای یک مدیر ارشد وزارتی در مر قانون، نقد چاشنی طنز می خواهد

وی با اشاره به فضای این سریال اظهار کرد: شادی حلقه مفقوده میان مردم است و من امیدوارم با توجه به فضای طنازانه ای که این سریال دارد نتیجه اش برای مردم جذاب باشد.

دستیار سیروس مقدم در سریال پایتخت افزود: هر موضوع انتقادی وقتی با چاشنی طنز ساخته گردد جذاب و شیرین خواهد شد ما هم دوست داشتیم کارمان شاد باشد و سراغ بازیگران طنزپرداز رفتیم، چون هدفمان این بود که مردم در نوروز شاد باشند و بخندند.

وی در بخش دیگر درباره بازیگران و لوکیشن های این سریال گفت: من تجربه کارهای پربازیگر زیاد داشته ام و این سریال هم هنرمندان زیادی دارد و از بابت مدیریت چنین کاری مشکل نداریم. همه این پروژه در تهران تصویربرداری می گردد ولی قصه از لوکیشن های متعدد برخوردار و کاری پرزحمت است.

نجف زاده در خاتمه درباره قصه سریال اعلام کرد: شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه هم از موضوعات روز جامعه است.

سریال مر قانون به کارگردانی مشترک علیرضا نجف زاده و محمدحسین لطیفی و به تهیه کنندگی مهران مهام برای پخش از شبکه سه در نوروز 98 ساخته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 120

به "ماجرای یک مدیر ارشد وزارتی در مر قانون، نقد چاشنی طنز می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای یک مدیر ارشد وزارتی در مر قانون، نقد چاشنی طنز می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید