محدودیت پرواز به استان های قرمز وجود ندارد

به گزارش مجله سامی، طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر هیچ محدودیتی برای پرواز به استان های قرمز وجود ندارد و کلیه پروازهای داخلی طبق برنامه در جریان است.

محدودیت پرواز به استان های قرمز وجود ندارد

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در رابطه با محدودیت های پروازهای داخلی به استان های جنوبی کشور به علت شیوع کرونای دلتا، اظهار کرد:

هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ ابلاغیه ای مبنی بر محدودیت یا توقف پروازها به استان های قرمز ارائه نداده است، بنابراین همه پروازهای داخلی ادامه دارد.

وی افزود:

قطعا با ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا هر نوع محدودیت پروازی داخلی بسته به تقاضای آن ها اعمال خواهد شد و دراین باره تابع دستورات ستاد هستیم.

طبق گفته ذیبخش، به علت افزایش تقاضا برای پروازهای ارمنستان، شرکت هواپیمایی ارمنی تقاضای افزایش پروازها بین ایران و ارمنستان را داده است و از هفته آینده تعداد پروازها بین دو کشور افزایش می یابد. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه افزود:

در حال حاضر شرکت های هواپیمایی داخلی پروازی به ارمنستان ندارند، اما در حال رایزنی هستیم تا شرکت های هواپیمایی داخلی نیز به این کشور پرواز برقرار نمایند .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پیش از این ارمنستان به ایران پرواز داشت، گفت:

در حال حاضر فعلا هفته ای 9 پرواز بین ایران و ارمنستان از سوی طرف ارمنستانی تقاضا شده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / اقتصادآنلاین
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2021

به "محدودیت پرواز به استان های قرمز وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت پرواز به استان های قرمز وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید