مخاطب را غافلگیر می کنیم ، نغمه دیگر بزرگ شده

به گزارش مجله سامی، فاطیما بهارمست کوچکترین مجری ای بود که تلویزیون به خودش دید و امروز دیگر به عنوان یک بازیگر باتجربه در سینما و تلویزیون نقش آفرینی می کند.

مخاطب را غافلگیر می کنیم ، نغمه دیگر بزرگ شده

بهارمست، بازیگر نقش نغمه سریال از سرنوشت در گفت و گو با خبرنگاران درباره ویژگی های این شخصیت در فصل 4 می گوید.

نغمه در فصل قبل در زندگی مشترک با موانعی روبه رو شد. چقدر این فصل به پختگی رسیده و قرار است شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی برای این شخصیت باشیم؟

نغمه از فصل قبل خیلی تغییر کرده و می توانم بگویم نغمه و هاشم قصه متفاوتی از قبل دارند.

یعنی بیشتر از فصل قبل به زندگی آنها پرداخته خواهد شد؟

اصلا نمی شود حدس زد که چه اتفاقاتی برایشان خواهد افتاد. یعنی از همان قسمت اول غافلگیری بزرگی برای مخاطب در قصه هست که البته نمی توانم در این باره چیزی بگویم.

در فصل های گذشته موضوع سریال سهراب و هاشم بودند. منظورتان این است که در این فصل موضوع سریال، زندگی نغمه و هاشم می شود؟

به هر حال قصه، قصه پسرهاست و نمی توانم بگویم در این فصل نغمه موضوع داستان است. چون نغمه و آرزو در فصل قبل هم مکمل این دو شخصیت بودند و در این سری هم به همین شکل است. ولی ما نغمه را در این فصل در موقعیت های مختلفی نسبت به قبل می بینیم. در فصل قبل ما نغمه را در کنار هاشم می دیدیم. اما در اینجا نغمه زندگی و قصه خودش را دارد.

با این حساب شخصیت نغمه در فیلمنامه فصل جدید برای خودتان جذاب تر شده؟

شخصیت نغمه از همان ابتدا برای من جذاب بود و من همچنان دوستش دارم. فکر می کنم در فصل جدید تغییر چندانی در شخصیتش به وجود نیامده باشد. فقط این که به لحاظ سنی و شخصیتی به پختگی رسیده است. البته داستان حدود دو سه سال از فصل قبل گذشته و تغییر سنی را ما خیلی در نغمه احساس نمی کنیم. اما خب به دلیل مسائلی که در گذشته داشته به پختگی در شخصیتش رسیده است.

به نظر شما که در جریان قصه و شخصیت ها هستید، این فصل می تواند مخاطب را با خود همراه کند؟

من فکر می کنم تا زمانی که پتانسیل داشته باشد، می تواند ساخته شود. از طرفی معتقدم از همان ابتدا شخصیت ها به قدری جذاب خلق شدند که می توان روی همین کاراکترها قصه گفت و جلو رفت و بیننده هم دوست داشته باشد. البته من کلیت داستان را می دانستم و فیلمنامه کلی را نخوانده بودم. البته از جزئیات کار مطلع بودم. با این حال فکر می کنم بتواند قصه این فصل کشش و جذابیت برای مخاطب داشته باشد. چون نویسنده های ما خوب بلد هستند قصه بگویند. اما قرار نیست شق القمر کنیم. به هر حال نمونه های بسیاری در تلویزیون داشتیم مثل پایتخت که کاراکترها جذاب شده بودند و حالا هر کدام از آنها در هر قصه ای که قرار می گرفتند، جواب می داد.

اما مثالی که زدید درباره یک مجموعه کمدی بود. در حالی که سریال از سرنوشت ملودرام است و ممکن است اتفاقی که برای یک سریال کمدی می افتد برای ملودرام رخ ندهد؟

بله اما این مجموعه هم کاراکترهایی داشته که برای مردم باورپذیر و جالب بودند و مردم علاقه دارند از سرنوشت آنها باخبر شوند؛ ضمن این که قصه خوبی هم این فصل برای آنها نوشته شده است. نکته خوب دیگر این سریال این است که زمان زیادی نگذشته و حدود دو سه سال داستان رو به جلو رفته.

فکر می کنید کرونا چقدر روی کار توانسته تاثیرگذار باشد؟

به هر حال بی تاثیر نبوده و ما با صحنه های خارجی و فضاهای باز شروع کردیم. با این حال وقتی وارد لوکیشن های داخلی می شویم این استرس و نگرانی به وجود می آید، چون به دلیل صداگذاری صحنه معمولا تهویه و کولر و هر چیزی که مسئله ای برای صدا ایجاد می کند باید خاموش باشد. از طرفی اگر تعداد هنروران بیشتر شود هم نگرانی ما در کار بیشتر می شود. من در این چند روز چند بار در کار تمرکزم را از دست دادم. به هر حال شرایط ترسناکی است. امیدوارم هر چه زودتر تمام شود و ما بتوانیم مثل گذشته کار کنیم.

زینب علیپور طهرانی - رسانه / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1689

به "مخاطب را غافلگیر می کنیم ، نغمه دیگر بزرگ شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخاطب را غافلگیر می کنیم ، نغمه دیگر بزرگ شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید