مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقراری پرواز مستقیم به ایران

به گزارش مجله سامی، عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقرار پرواز مستقیم به ایران اطلاع داد و گفت: قرارداد ساخت پارکینگ جدید فرودگاه امام خمینی تنظیم شد.

مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقراری پرواز مستقیم به ایران

برای دریافت خدمات ویزای مولتی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، فتاحی در مراسم شروع پرواز هواپیمایی ملی تایلند (تای ایر ویز) گفت: سیاست فرودگاه امام خمینی به عنوان مهم ترین فرودگاه بین المللی کشور این است که منابع فرودگاه را در راستای اشتغال زایی و درآمدزایی در اختیار ای لاین های ملی کشورها قرار دهیم.

وی با یادآوری این که از ابتدای سال جاری شرکت های هواپیمایی ملی متعددی از جمله بریتیش ایر ویز، ایر فرانس، تای ایر ویز و... پرواز مستقیم به ایران برقرار نموده اند توضیح داد: در این راستا مذاکره با شرکت های ایر ایندیا، کره ایرلاین و ایر کانادا برای برقرار پرواز مستقیم تهران مونترال در حال اجرا است.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به این که باید همگی دست به دست هم بدهیم تا فرودگاه امام را به یک فرودگاه خوب منطقه تبدیل کنیم، اضافه نمود: تیم مدیریت و کارشناسی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی شکل گرفته و در رابطه با مسائل مختلف توسعه ای، عملیات ایمنی، استانداردسازی و افزایش ظرفیت ها تدابیر لازم اندیشیده شده است.

فتاحی با بیان این که نمی دانیم در چه سطحی از کیفیت در فرودگاه امام خمینی قرار داریم خاطر نشان کرد: در جهت توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی در جایگاهی قرار داریم که اگر دست به دست هم دهیم می توانیم این جهت را زودتر طی کنیم.

وی با بیان این که از رسانه ها می خواهیم ما را حمایت نمایند، گفت: رقبای منطقه ای ایران چشم به این فرودگاه دوخته اند تا ببینند چقدر برنامه های توسعه ای آن پیش می رود، به دنبال این هستیم که شهر فرودگاهی امام را به جایی برسانیم تا همه مردم دنیا از آن استفاده نمایند.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) همچنین از تنظیم قرارداد ساخت پارکینگ جدید فرودگاه امام خمینی اطلاع داد و اضافه نمود: تاکنون 56 شرکت هواپیمایی خارجی به فرودگاه امام خمینی پرواز خود را عملیاتی کردند و با فعالیت تای ایر ویز هفتادمین مقصد پروازی را در فرودگاه بین المللی امام خمینی را داریم.

به گزارش خبرنگاران اولین پرواز هواپیمایی تای ایر ویز به مقصد ایران حدود نیم ساعت دیگر درفرودگاه امام خمینی به زمین می نشیند. این شرکت به صورت هفتگی 4 پرواز در جهت تهران - بانکوک - تهران را با هواپیماهای بوئینگ 777 انجام می دهد.

به گفته مدیر خاورمیانه و استرالیای این شرکت هواپیمایی قیمت بلیط تهران - بانکوک - تهران حدود یک میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود. هواپیمایی مذکور 94 هواپیمای ملکی در اختیار دارد و در صدد برقرار پرواز مستقیم به شهرهای مشهد و اصفهان نیز هست.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 359

به "مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقراری پرواز مستقیم به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقراری پرواز مستقیم به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید