معرفی کنسول بازی دستی میزو با پردازنده رایزن 5

به گزارش مجله سامی، Meizu مدتی است که در صحنه گوشی های هوشمند غایب بوده است. اما برند نو PANDAER این شرکت در چند وقت اخیر گجت های بسیار جالبی را فراوری نموده است.

معرفی کنسول بازی دستی میزو با پردازنده رایزن 5

به گزارش خبرنگاران، شرکت Meizu اخیرا از عرضه قریب الوقوع یک کنسول بازی که با مشارکت سازنده کنسول های بازی چینی AYANEO طراحی شده ، خبر داده است. این محصول کنسول بازی دستی ویندوزی PANDAER x AYANEO نام دارد.

این کنسول بازی دستی، یک کنسول AYANEO AIR Pro است که سفارشی سازی های جالبی را به خود دیده است. پنل پشتی کنسول دارای آثار هنری و برند PANDAER است. PANDAER x AYANEO دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسل و وزن 410 گرم است. این گجت از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 5 5560U متشکل از پردازنده های Zen 3 و پردازنده گرافیکی Radeon RX Vega 6 دارای 6 واحد محاسباتی با کلاک 1600 مگاهرتز قدرت می گیرد.

این پردازنده با 16 گیگابایت رم LPDDR4x با فرکانس 4266 مگاهرتز جفت شده است. این کنسول بازی دارای کارت حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت نیز می باشد. یک باتری 7350 میلی آمپر ساعتی انرژی این کنسول را تامین می نماید. برخوداری از بلوتوث 5.2 و وایفای 6 دیگر ویژگی های این کنسول بازی ویندوزی است. کنسول PANDAER x AYANEO در حال حاضر در وب سایت Meizu چین با قیمت یوان (592 دلار) به فروش می رسد. هنوز تعیین نیست که آیا Meizu در بازار جهانی عرضه می گردد یا خیر؟

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2131

به "معرفی کنسول بازی دستی میزو با پردازنده رایزن 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کنسول بازی دستی میزو با پردازنده رایزن 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید