منچسترسیتی با تحقیر وستهام، دفاع از عنوان قهرمانی را شروع کرد، هت تریک استرلینگ در روز پرمشغله VAR

به گزارش مجله سامی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، هفته نخست از فصل جدید این رقابت ها را با یک برد خارج از خانه پشت سر گذاشت.

منچسترسیتی با تحقیر وستهام، دفاع از عنوان قهرمانی را شروع کرد، هت تریک استرلینگ در روز پرمشغله VAR

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، بعد از لیورپول، منچسترسیتی هم در اولین بازی اش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) به پیروزی دست یافت و این کار را با تحقیر حریفش انجام داد.

مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها که از ساعت 18:30 در استادیوم المپیک لندن میهمان وستهام بود، حریف لندنی خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. در این بازی گابریل ژسوس در دقیقه 25 و رحیم استرلینگ در دقیقه 51 گلزنی کردند. همچنین ژسوس در دقیقه 53 گلی دیگر هم زد که با بازبینی صحنه گل توسط VAR، به شیوه ای بسیار سختگیرانه مردود اعلام شد (این اولین استفاده از یاری داور ویدئویی برای آنالیز سلامت یک گل در تاریخ لیگ برتر انگلیس بود).

استرلینگ در دقیقه 76 دومین گل خود و سومین گل سیتی را به ثمر رساند که داور با توجه به مشکوک بودن صحنه گل به آفساید، بار دیگر از VAR یاری گرفت و این بار گل منچسترسیتی سالم اعلام شد. 10 دقیقه پس از این گل، منچسترسیتی توسط سرخیو آگوئرو به چهارمین گل خود دست یافت که این بار هم VAR در ثبت این گل نقش آفرینی کرد. پس از خطایی که در محوطه جریمه وستهام روی استرلینگ رخ داد، آگوئرو ضربه پنالتی را زد که این ضربه توسط لوکاس فابیانسکی مهار شد اما داور با بازبینی صحنه ضربه اعلام نمود که دروازه بان لهستانی وستهام، زودتر از آنکه پای مهاجم آرژانتینی سیتی به توپ برسد، هر دوی پای خود را از روی خط دروازه برداشته و به این ترتیب دستور تکرار ضربه صادر شد و این بار آگوئرو توپ را در خلاف جهت حرکت فابیانسکی وارد دروازه حریف کرد.

این اما آخرین گل منچسترسیتی برای تحقیر میزبان لندنی نبود، چون رحیم استرلینگ در دقیقه دوم وقت های تلف شده هت تریکش را کامل و سیتی را پنج گله کرد.

در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر انگلیس، از ساعت 18:30 امروز به وقت تهران، 4 دیدار دیگر برگزار می گردد که یکی از آنها علیرضا جهانبخش و یارانش در تیم برایتون میهمان واتفورد هستند. برنامه سه بازی دیگر به توضیح زیر است:

بورنموث - شفیلدیونایتد

برنلی - ساوتهمپتون

کریستال پالاس - اورتون

همچنین از ساعت 21 تیم تاتنهام میزبان آستون ویلا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 283

به "منچسترسیتی با تحقیر وستهام، دفاع از عنوان قهرمانی را شروع کرد، هت تریک استرلینگ در روز پرمشغله VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی با تحقیر وستهام، دفاع از عنوان قهرمانی را شروع کرد، هت تریک استرلینگ در روز پرمشغله VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید