مهاجری: هفته ها منتظر این پیروزی بودیم، با تیم ملی امید باید مذاکره کنیم

به گزارش مجله سامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی پیروزی شاگردانش برابر گل گهر را حاصل حمایت هواداران از تیمش دانست.

مهاجری: هفته ها منتظر این پیروزی بودیم، با تیم ملی امید باید مذاکره کنیم

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز (جمعه) بعد از پیروزی برابر تیم گل گهر سیرجان گفت: این پیروزی چیزی بود که هفته ها منتظر آن بودیم. این پیروزی حاصل حمایت هواداران ماست. موقعیت های خوبی داشتیم اما بازیکنان ما دقت کافی برای به ثمر رساندن گل ها بیشتر را نداشتند. فشار کاذب روی بازیکنان بود که با تعویض های خوب آن را کنترل کردیم. ارزش این بازی بیشتر از 3 امتیاز بود. خدا را شکر که بازیکنان قدر این بازی را دانستند و یک گل به ثمر رساندند و با شرایط بهتر به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت. به شاگردان خود افتخار می کنم چراکه امروز شاهد یک تیم همدل و خوب بودیم. به تیم داوری تبریک می گوییم، تیم جوان و خوبی بود و امیدوار هستم در ادامه راه پیروز عمل کنند. همچنین به تیم مقابل خسته نباشید می گوییم و امیدوار هستیم پیروز باشند.

مهاجری درباره فرستادن بازیکنانش برای تیم ملی امید نیز گفت: علی شجاعی و رضا دهقان بازیکنان ملی پوش ما هستند و باید با سازمان لیگ درباره حضور آن ها در تیم ملی امید مذاکره کنیم. باید برابر پرسولیس تیم خوبی داشته باشیم و نبود این بازیکنان برای ما ریسک است. اگر هم ریسک کردیم و علی شجاعی را در این بازی نداشتیم، تنها به دلیل تیم ملی و پیروزیت آن است. باید فکری کرد که نه تیم ملی متضرر شود و نه تیم نساجی. بهترین انتخاب برگزار نشدن بازی ها است.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره ترکیب و تعویض های تیم خود گفت: اینکه بعد از بازی بگویم ما برنامه داشتیم و خوب بازی کردیم زیاد درست نیست. مهم آن است که تعویض های ما جواب داد و این امر باعث می شود اعتماد به نفس ما بالا برود. امسال به دلیل بسته بودن دستمان در خیلی از شرایط نتوانستیم تعویضی کنیم که تیم انرژی بهتری بگیرد. جا دارد این برد را به دو مالک تیم تقدیم کنم و امیدوار هستم بازهم شاهد این روزها باشند.

او درباره بازیکنان جوان تیم نساجی گفت: تصمیم درباره حضور این بازیکنان در ترکیب بازی ها بر عهده ما است. در این بازی ما به همین 11 تا و همین تعویض ها احتیاج داشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 690

به "مهاجری: هفته ها منتظر این پیروزی بودیم، با تیم ملی امید باید مذاکره کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: هفته ها منتظر این پیروزی بودیم، با تیم ملی امید باید مذاکره کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید