کریمی: استقلال تیم بسیار خوبی است اما ما هم تراکتورِ هفته اول نیستیم، مقابل گل گهر واقعاً سوختیم!

به گزارش مجله سامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال در فصل نو تیم بسیار خوبی است، اما ما هم با اضافه شدن بازیکنان نو نسبت به هفته اول متفاوت شده ایم.

کریمی: استقلال تیم بسیار خوبی است اما ما هم تراکتورِ هفته اول نیستیم، مقابل گل گهر واقعاً سوختیم!

فیروز کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود. صنعت نفت هم خیلی خوب بازی کرد و در برخی از دقایق هم حاکم بازی بود، ولی بچه ها از موقعیت ها استفاده کردند. حتی می توانستیم تعداد گل ها را هم افزایش بدهیم، اما این برد پُرگل علت نمی گردد از ضعف های مان چشم پوشی کنیم. ما باید هماهنگ تر از این شویم. علی دشتی هم به تازگی به جمع ما اضافه شده است. او بازیکن توانمندی است و به نظرم هنوز به حقش در فوتبال نرسیده است. دشتی اگر کمی پشت کارش را بیشتر کند و باهوش باشد می تواند در تیم ملی هم بازی کند. ما هنوز هم تعداد نفرات محدودی داریم و کامل نیستیم، ولی ما با همین نفرات هم آمادگی این را داریم تا تراکتور را به روزهای خوبش بازگردانیم.

وی در واکنش به این موضوع که تیم تراکتور نتیجه هفته اول لیگ مقابل گل گهر را به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و نرسیدن بازیکنان نو از دست داد، گفت: ما واقعاً در هفته اول سوختیم! به هر حال هفته های اول و دوم تمام شده است و ما به بازی های پیش رو نگاه می کنیم. باید عزم مان را برای بازی های آینده جزم کنیم. تا الان هر چه بوده، تمام شده است. زمان هماهنگی ما با تیم کامل مان خیلی کم بود و امیدوارم کار به تعطیلی سه هفته ای کشیده گردد و تا آن زمان نتایج قابل قبول بگیریم و از قافله عقب نمانیم. تیم واقعی تراکتور را بعد از تعطیلی ها خواهید دید. البته تیم ما همین الان هم خیلی حرف ها برای گفتن دارد. در بازی با استقلال مردم تیم ما را مقابل یک حریف واقعی و با شخصیت (استقلال) خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص ملاقات روز شنبه تیمش با استقلال نیز شرح داد: من استقلالِ سال جاری را خیلی خیلی خوب دیدم. بازی های قبل و حتی ملاقاتهای تدارکاتی این تیم را هم بررسی کردیم و مدنظر داشتیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند، ولی ما هم نسبت به هفته اول خیلی متفاوت هستیم. بازی با گل گهر با آن شرایط اصلاً جزو محاسبات ما محسوب نمی گردد. قطعاً در بازی با استقلال خواهید دید که تراکتور نسبت به هفته اول خیلی فرق دارد. ان شاءالله یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم.

کریمی درباره شرایط عباس زاده و هادی محمدی برای ملاقات با استقلال خاطر نشان کرد: عباس زاده به بازی نمی رسد و مصدوم است. هادی محمدی هم تا الان به تمرینات گروهی اضافه نشده است و وضعیتش تعیین نیست، اما با توجه به اینکه پنجره باز شده است سعی می کنیم جای خالی آنها را پوشش دهیم. دشتی هم تازه به جمع ما اضافه شده است و امیدواریم او را به بازی برسانیم. تقریباً تیم ما کامل است، اما به هر حال عباس زاده برترین گلزن ماست و هادی محمدی یکی از برترین دفاع وسط های کشور. حضور آنها می توانست برای ما نعمت باشد، ولی خدا را شکر بازیکن جایگزین داریم.

سرمربی تراکتور در انتها راجع به عدم حضور تماشاگران در ملاقات استقلال و تراکتور یادآور کرد: شاید گفته گردد به لحاظ عددی، تعداد تماشاگران استقلال و پرسپولیس از ما بیشتر است، ولی از لحاظ تماشاگری که پای کار باشد و به استادیوم بیاید، تراکتور یکی از برترین طرفداران را دارد و حتی در جهان هم جزو ترین ها است. در بازی های استقلال و پرسپولیس با تیم های دیگر اغلب استادیوم طرفداران آنها هستند، ولی اگر بازی های تراکتور را نگاه کنید طرفداران ما در هر بازی پُرشورتر از بازی قبل هستند. طرفداران ما به جدول، نتیجه و حریف کاری ندارند و به لحاظ حمایت از تیم شان زبانزد هستند. عدم حضور طرفداران در استادیوم بیشترین ضرر را به ما زده است، ولی تمام فوتبال به میزان جان یک طرفدار برای ما ارزش ندارد. ما حاضریم از نعمت حضور طرفداران بی بهره باشیم، ولی مسئله ای برای یک نفر به وجود نیاید. خدای نا نموده اگر مسئله ای پیش بیاید واقعاً جبران ناپذیر است. ارزش آنها خیلی بیشتر از نتیجه است. ما این موضوع را به عهده ستاد مبارزه با کرونا گذاشتیم تا آنها تصمیم بگیرند. ان شاءالله هر چه زودتر این بیماری منحوس از بین برود و شاهد حضور طرفداران همه تیم ها به خصوص طرفداران پُرشور و باشعور تراکتور در استادیوم باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1899

به "کریمی: استقلال تیم بسیار خوبی است اما ما هم تراکتورِ هفته اول نیستیم، مقابل گل گهر واقعاً سوختیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: استقلال تیم بسیار خوبی است اما ما هم تراکتورِ هفته اول نیستیم، مقابل گل گهر واقعاً سوختیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید