موزه بریتانیا، محبوبترین جاذبه گردشگری انگلیس

به گزارش مجله سامی، آمار استقبال از جاذبه های گردشگری انگلستان در سال 2015 در حالی اعلام شد که موزه بریتانیا همچون سال های اخیر، رتبه اول جاذبه های گردشگری بریتانیا را به دست آورد.

موزه بریتانیا، محبوبترین جاذبه گردشگری انگلیس

انجمن بازدیدکنندگان جاذبه های گردشگری انگلستان با انجام بررسی های لازم، آمار مربوط به میزان جذب گردشگر مکان های مختلف این کشور را در سال 2015 منتشر کرده است.

آمار کلی تعداد گردشگران انگلیسی به نسبت سال 2014 رشدی 1/61 درصدی داشته است. استقبال از جاذبه های اسکاتلند در این میان 5/48 درصد افزایش داشته و تعداد بازدیدکنندگان جاذبه های شهر لندن در سال گذشته میلادی به 65 میلیون و 218 هزار و 272 نفر رسید.

براساس آمار به دست آمده، موزه بریتانیا امسال هم مثل 9 سال گذشته، محبوبترین جاذبه گردشگری بریتانیا شناخته شد و خانه سامرست به کمک برنامه ها و نمایشگاه هایی که در آن برگزار می شد، رشدی 31 درصدی را در تعداد بازدیدکننده به دست آورد.

طبق نتایج به دست آمده از این بررسی ها، در سال 2015 تعداد بازیدکنندگان موزه ویکتوریا و آلبرت، موزه تاریخ طبیعی و موزه علوم انگلیس از بازدیدکنندگان شهر ونیز ایتالیا بیشتر بود. تعداد گردشگرانی که از موزه بریتانیا و گالری ملی لندن بازدید کردند، از تعداد بازدیدکنندگان شهر بارسلون بیشتر بوده است.

همچینین مشخص شد، هنگ کنگ در سال 2015 گردشگر کمتری نسبت به تعداد بازدیدکنندگان موزه تیت مدرن، موزه تیت بریتانیا و مرکز ساوث بانک داشته است .

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1986

به "موزه بریتانیا، محبوبترین جاذبه گردشگری انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه بریتانیا، محبوبترین جاذبه گردشگری انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید