می توانستیم سپاهان را شکست دهیم، امروز از جان مایه گذاشتیم

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری عصر امروز جمعه بعداز تساوی تیمش برابر سپاهان در نشست خبری گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و می توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

می توانستیم سپاهان را شکست دهیم، امروز از جان مایه گذاشتیم

وی با اشاره به بازی خوب تیمش گفت: در بحث فنی ورود نمی کنم و به دو تیم و به خصوص بازیکنان ماشین سازی تبریک می گویم.

مهاجری با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش از جان مایه گذاشتند، ادامه داد: در روزی که دست مان بسته بود و با سه چهار مصدوم بازی کردیم، باید دست تک تک طرفداران و بازیکنان را بوسید که به این خوبی از تیم ما حمایت کردند.

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: به خودم قول دادم تا وقتی در تبریز هستم، استادیوم بنیان دیزل را پر از تماشاگر کنیم که این احتیاجمند ارائه بازی خوب است.

وی سپس به انتقاد مربی سپاهان از زنوزی مالک تراکتورسازی اشاره نمود و گفت: از اینکه قلعه نویی به دستیارش اجازه داده تا در مورد زنوزی صحبت کند، تعجب می کنم. این موضوع من را اذیت می کند که یک مربی خارجی در مورد فردی که برای فوتبال زحمت کشیده اینگونه اظهار نظر کند.

مهاجری با بیان اینکه این حرکت و اظهارات بسیار زشت است، گفت: فدراسیون فوتبال کشورمان باید با این قضیه برخورد کند.

وی در خصوص محمدرضا زنوزی گفت: زنوزی احتیاج به حمایت من ندارد اما این موضع برای من سخت است که یک مربی بیگانه، مردان زحمتکش شهرمان را اینگونه خطاب کند. مگر چه می گردد یک نفر مالک دو تیم باشد؟ مالک استقلال و پرسپولیس هم وزارت ورزش است.

سرمربی ماشین سازی ادامه داد: مگر تیم های صنعتی ما زیر نظر یک وزارتخانه نیستند؟ چطور می گردد که در آن مورد مسئله ای وجود ندارد اما وقتی کسی از جیب شخصی خودش هزینه می کند اینگونه مورد انتقاد قرار می گیرد.

وی گفت: نمی دانم چرا تکسیرا این حرف ها را زده است. من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم در مورد مسائلی که به من ارتباطی ندارد حرف بزنم. من مربی فقط می توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم.

وی با بیان اینکه می توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم، گفت: این بازی، بازی خاصی بود و ما یک نیمه 10 نفره مقابل سپاهان بازی کردیم و حتی موقعیت گلزنی هم ایجاد کردیم.

مهاجری با اشاره به اینکه این یک امتیاز برای بازیکنان ما بسیار ارزشمند است، گفت: همه می دانند با چه بضاعتی بازی می کنیم، این بازی برای ما نقطه عطفی با ارزش محسوب می گردد.

وی در خصوص عملکرد داور نیز گفت: در این خصوص حرفی نمی زنم. مردم مطلع هستند. در سال هایی که کار نموده ام همیشه حرمت داور را نگه داشته ام ولی با قاطعیت می گویم اگر تیمی امروز از داوری متضرر شده باشد، آن تیم ماشین سازی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 84

به "می توانستیم سپاهان را شکست دهیم، امروز از جان مایه گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم سپاهان را شکست دهیم، امروز از جان مایه گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید