نرم افزار Paint هم به هوش مصنوعی DALL، E 3 مجهز شد!

به گزارش مجله سامی، نرم افزار Paint یکی از قدیمی ترین برنامه های ویندوز محسوب می گردد که مایکروسافت اخیرا کوشش نموده محبوبیت این ابزار را افزایش دهد. حالا به همین دلیل، مایکروسافت هوش مصنوعی DALL-E 3 که برای ایجاد تصاویر استفاده می گردد را به این نرم افزار اضافه نموده است.

نرم افزار Paint هم به هوش مصنوعی DALL، E 3 مجهز شد!

به لطف این آپدیت، کاربران می توانند سوژه های موردنظر خود را توصیف نمایند و سپس هوش مصنوعی 3 تصویر در همین محیط نرم افزار Paint سه تصویر در اختیار آن ها قرار می دهد تا از بین آن ها بتوانند دست به انتخاب بزنند. باید یادآوری کنیم مایکروسافت قبلا هوش مصنوعی DALL-E 3 را به سرویس بینگ هم اضافه نموده و این مشخصه با استقبال زیادی روبرو شده است. به خصوص به علت رایگان بودن این سرویس ها، کاربران زیادی از چنین قابلیت هایی استقبال می نمایند.

مایکروسافت طی ماه های اخیر کوشش نموده هوش مصنوعی را به انواع و اقسام سرویس های خود اضافه کند. بعضی کارشناسان بر این باور هستند که مایکروسافت در این زمینه زیاده روی می نماید و چنین رویکردی نتایج خیلی خوبی در پی ندارد. اما واقعیت این است که افزوده شدن هوش مصنوعی به نرم افزار Paint اصلا غیر منطقی نیست و حداقل این مورد یک ویژگی بسیار کاربردی برای کاربران خواهد بود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 9 آذر 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2335

به "نرم افزار Paint هم به هوش مصنوعی DALL، E 3 مجهز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار Paint هم به هوش مصنوعی DALL، E 3 مجهز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید