نشست هم اندیشی سرمربیان تیم های والیبال زنان برای تدوین استراتژی

به گزارش مجله سامی، نشست هم اندیشی تدوین استراتژی برای رسیدن به آرمان های فدراسیون والیبال در گروه زنان با حضور گزینه نخست هدایت تیم ملی بزرگسالان و سرمربیان تیم های رده سنی جوانان و نوجوانان دختر برگزار شد.

نشست هم اندیشی سرمربیان تیم های والیبال زنان برای تدوین استراتژی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زنان آسیا در سال 2023 از جمله آرمان های والیبال ایران تا سال 2024 است که در صورت تحقق برای نخستین مرتبه در تاریخ صورت می پذیرد.

نشست هم اندیشی تدوین استراتژی و برنامه برای رسیدن به آرمان های فدراسیون والیبال در گروه زنان امروز (چهارشنبه هشتم دی ماه 1400) به ریاست محمدیان، نایب رئیس بانوان در آکادمی تیم های ملی زنان برگزار شد.

در این جلسه الساندرا کمپدلی، گزینه نخست هدایت تیم ملی زنان، پدیده بلوری زاده و میترا شعبانیان سرمربیان تیم های رده سنی جوانان و نوجوانان دختر حضور داشتند و فریبا صادقی نیز به صورت آنلاین در این نشست شرکت کرد.

کمپدلی با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب در فدراسیون والیبال ایران برای پیشرفت و توسعه والیبال زنان، گفت: همه چیز برای پیشرفت والیبال زنان مهیا است. فضای خوبی وجود دارد و با برنامه ریزی و استفاده خوب از این فضاها می توان نتیجه خوب هم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1985

به "نشست هم اندیشی سرمربیان تیم های والیبال زنان برای تدوین استراتژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی سرمربیان تیم های والیبال زنان برای تدوین استراتژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید