نصرتی: پرسپولیس در آستانه یک آزمون مهم واقع شده است، با شکست التعاون راه صعود این تیم هموار می شود

به گزارش مجله سامی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اخیراً دو بازیکن کلیدی اش را از دست داده است و حالا در آستانه یک آزمون مهم واقع شده است.

نصرتی: پرسپولیس در آستانه یک آزمون مهم واقع شده است، با شکست التعاون راه صعود این تیم هموار می شود

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مصاف پرسپولیس با التعاون عربستان، گفت: پرسپولیس در دو هفته قبلی این مسابقات نتایج خوبی نگرفته است و الان نیاز مبرم به پیروزی دارد تا امیدش برای صعود را حفظ کند.

وی درباره شرایط پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس بعد از پایان لیگ ثبات خوبی داشته است و این یک امتیاز مثبت برای این تیم به حساب می آید. یحیی گل محمدی به عنوان بازیکن باشگاهی و ملی در آسیا بازی کرده است و تجربه بالایی دارد. او با پرسپولیس و صبا در لیگ قهرمانان آسیا بازی و با ذوب آهن مربیگری کرده است و شرایط این مسابقات را به خوبی می داند. البته به پرسپولیس بازیکنان جدیدی اضافه شده اند که باید ببینیم چه عملکردی از خود به نمایش می گذارند. پرسپولیس دو بازیکن کلیدی اش را از دست داده است و حالا در آستانه یک آزمون مهم واقع شده است.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تدارکاتی این تیم مقابل شهر خودرو، شرح داد: تیم بعد از تغییرات، هرچه بیشتر بازی تدارکاتی برگزار می کرد، بهتر بود و هماهنگی بیشتر می شد. هرچند اسکلت و شاکله اصلی پرسپولیس حفظ شده است و باید امیدوار به هماهنگی این تیم در بازی با التعاون باشیم.

نصرتی درباره شرایط التعاون نیز گفت: این تیم به تازگی مربی اش را از دست داده است. مربی قبلی این تیم در تراکتور مربی ما بود، ولی الان مربی جدید به التعاون آمده است. با این تغییرات ممکن است بازیکنان تیم التعاون انگیزه داشته باشند، ولی از لحاظ هماهنگی مسلماً نباید در شرایط خوبی باشند. التعاون در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفته است، ولی اگر پرسپولیس در دو بازی مقابل این تیم نتیجه بگیرد می تواند تا حدی راه صعود را برای خود هموار کند. البته التعاون در فصل گذشته لیگ عربستان شرایط خیلی خوبی نداشت و در میانه جدول قرار گرفت. مطمئناً پرسپولیس توانایی شکست دادن این تیم و صعود به مرحله بعدی را دارد.

وی درباره شرایط سایر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان نیز گفت: شهر خودرو و سپاهان مربیان شان جدید هستند و امیدوارم در اولین تجربه شان پیروز باشند. سپاهان تا به امروز نتایج خوبی در آسیا گرفته است و امیدوارم حالا با محرم نویدکیا این فرایند را ادامه دهد. برای هر چهار نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی پیروزیت دارم، چون این بازی ها به نوعی بازی ملی به حساب می آیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1239

به "نصرتی: پرسپولیس در آستانه یک آزمون مهم واقع شده است، با شکست التعاون راه صعود این تیم هموار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: پرسپولیس در آستانه یک آزمون مهم واقع شده است، با شکست التعاون راه صعود این تیم هموار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید