احتیاج زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت به وسایلی همچون اجاق گاز، بخاری، پتو، لوازم خانه، موکت، موادخوراکی، ست های بهداشتی و کانکس احتیاج دارند.

احتیاج زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: 40 تیم هلال احمر در منطقه زلزله زده دنا به خصوص شهر سی سخت در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند. همچنین تیم هایی از استان های مشخص فارس، اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به یاری ما آمده اند.

وی اظهارکرد: تا کنون 3011 چادر، 6644 کیلوگرم نایلون 945 تخته پتو 70 تخته موکت 1965 بسته غذایی 72 ساعته، 90 شعله والور، 124 شعله هیتر برقی و اقلام زیستی در بین زلزله زدگان سی سخت توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: مردم و خیرین می توانند یاری های نقدی خود را به زلزله زدگان شهر سی سخت شهرستان دنا به شماره حساب 5223522319(شماره کارت 6104337428508038) نزد بانک ملت به حساب مشارکت های خیرین هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد واریز نمایند.

جهانبین توضیح داد: اجاق گاز، بخاری، پتو، موکت، مواد خوراکی، لوازم خانه، کانکس، ست های بهداشتی و وسایل گرمایشی مهمترین احتیاجهای مردم زلزله زده سی سخت شهرستان دناست.

وی با بیان اینکه وظیفه هلال احمر تامین چادر، اسکان و امداد اضطراری زلزله زدگان است، ادامه داد: با توجه به اینکه دمای هوا در شهر سی سخت به شهرستان دنا سرد است تامین کانکس برای زلزله زدگان تا زمانی که منازل مسکونی آنها ساخته گردد، مناسب تر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: جهت خدمات رسانی مطلوب تر شهر سی سخت به 9 محله تقسیم شده و اکیپ هایی از نیروهای هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی جهت توزیع اقلام امدادی و ارائه خدمات از جمله چادر تشکیل شده که به صورت خانه به خانه در اختیار مردم قرار می دهند.

جهانبین از مردم زلزله زده خواست که در جلوی هلال احمر و دستگاه های خدمات رسان به زلزله زدگان تجمع ننمایند چرا که تجمعی آنها فرایند خدمات رسانی و امدادرسانی را با کُندی روبرو می نماید.

وی ضمن تشکر از مردم نوعدوست شهرستان دنا و شهر سی سخت که در گذشته حسن نوعدوستی خود را نشان داده اند، اظهارکرد: در مورد یاری به امر امدادرسانی با هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات رسان به زلزله زدگان، همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تا زمانی که لازم باشد در کنار مردم هستیم و نسبت به توزیع اقلام مورد احتیاج و چادر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1530

به "احتیاج زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید