هزینه استفاده از اینترنت برای اساتید و دانشجویان یک دانشگاه کاهش یافت

به گزارش مجله سامی، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه دانشگاه الزهرا برای اساتید و دانشجویان به یک سوم تخفیف کاهش یافت.

هزینه استفاده از اینترنت برای اساتید و دانشجویان یک دانشگاه کاهش یافت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، پس از شیوع ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه از هفته دوم اسفندماه اقدام به راه اندازی آموزش غیرحضوری کرد. به همین دلیل دانشگاه 786 استاد و 8555 دانشجوی این دانشگاه را ملزم به حضور در سامانه آموزش الکترونیک (lms) و کلاس های آموزش همزمان نموده است. همچنین 2249 درس در این سامانه تعریف شد.

بر همین اساس حدود 35 درصد از اساتید شیوه آموزش آنلاین همزمان را انتخاب کردند و 65 درصد دیگر نیز از سامانه lms برای این منظور استفاده می نمایند.

در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبه رو شده است اساتید، کلاس های خود را همانند قبل با انسجام و بر اساس روال آموزشی دنبال نموده اند.

علی رغم اقدامات اجرا شده تا به امروز، این دانشگاه همیشه نیز سعی در به کارگیری تدابیر بیشتر جهت بهبود و تسهیل فرایند آموزش مجازی برای دانشجویان و اساتید دارد.

بر همین اساس، با پیگیری های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا (س) و مذاکرات اجرا شده با شرکت ایرانسل، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه و همچنین اپلیکیشن طوبی تل، از این پس برای کلیه کاربران اعم از اساتید و دانشجویان به یک سوم تخفیف یافته است.

به همین دلیل هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س)، به منظور تسهیل دسترسی دانشجویان، 66درصد کاهش یافت.

این تخفیف به شکل اتوماتیک و با اتصال به ip دانشگاه صورت می گیرد و نیازمند اقدام خاصی از سوی اساتید و دانشجویان نیست.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 924

به "هزینه استفاده از اینترنت برای اساتید و دانشجویان یک دانشگاه کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه استفاده از اینترنت برای اساتید و دانشجویان یک دانشگاه کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید