همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی پیروز برای هم افزایی است

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همکاری و هم افزایی ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان یک الگوی پیروز و قابل قبول است.

همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی پیروز برای هم افزایی است

دکتر مظفر علیشائی در ملاقات رئیس جهاد دانشگاهی ایلام که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد، اظهار کرد: پیغام هفته تربیت بدنی این است که کسانی که اهمیت کمتری به روزش می دهند از حالت سکون خارج شوند و ورزش را به یک رفتار پایدار تبدیل نمایند.

وی با قدردانی از همکاری های جهاددانشگاهی گفت: خوشبختانه همکاری چند سال اخیر جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان در مرکز نوآوری و شکوفایی به خدمتی ماندگار و موثر برای جوانان دارای ایده و خلاق تبدیل شده است.

علیشائی با تقدیر از همکاری های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و رسانه ای جهاددانشگاهی استان ابراز امیدواری کرد شاهد توسعه روزافزون این همکاری ها باشیم.

سیدغلامرضا حسینی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این ملاقات با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش ، اظهار کرد: همکاری ها و هم افزایی های ورزش و جوانان را در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان، نمونه و الگویی کامل برای دیگر استان ها است.

وی گفت:امیدواریم با تداوم این فعالیت های مشترک بتوانیم زمینه فعالیت خلاقانه جوانان را فراهم کنیم.

در خاتمه این ملاقات رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با اهدای لوحی از کوشش ها و همکاری های مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1886

به "همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی پیروز برای هم افزایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان ایلام الگویی پیروز برای هم افزایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید