همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه تولید فیلم سینمایی

به گزارش مجله سامی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: عمان و منطقه آزاد چابهار در راستای همکاری های فرهنگی نخستین فیلم سینمایی را به صورت مشترک در این منطقه تولید می کنند.

همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه تولید فیلم سینمایی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

نصیر بارکزهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در چابهار گفت: کشور عمان و منطقه آزاد چابهار در راستای همکاری های فرهنگی نخستین فیلم سینمایی را به صورت مشترک در این منطقه تولید می کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: آغاز این همکاری ها در زمینه ساخت فیلم سینمایی مشترک در قالب یک توافق نامه بین منطقه آزاد چابهار و انجمن سینمایی کشور عمان است که به امضای رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان و خالد الزدجانی رئیس این انجمن و رئیس جشنواره های بین المللی مسقط عمان رسیده است.

وی افزود: طرفین جهت ساخت فیلم سینمایی مشترک در قالب روایی و مستند در منطقه آزاد چابهار با یکدیگر به توافق رسیده اند که حقوق معنوی و مالکیت فکری این فیلم برای حضور در جشنواره های جهانی نیز به دو طرف تعلق می گیرد.

بارکزهی شرح داد: این تلاش در جهت تعمیق روابط تجاری و اقتصادی مشترک طرفین خواهد بود که به شناخت هرچه بیشتر مردم دو کشور عمان و ایران از یکدیگر و یافتن راه های ارتباط هرچه عمیق تر منتهی می شود.

وی افزود: در ساخت این فیلم هنرمندان استان سیستان و بلوچستان به ویژه هنرمندان چابهار مشارکت دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 477

به "همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه تولید فیلم سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های مشترک عمان و منطقه آزاد چابهار در زمینه تولید فیلم سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید