واکنش رئیس صداوسیما به هنرمندانی که نمی خواهند با تلویزیون کار نمایند

به گزارش مجله سامی، رئیس سازمان صداو سیما گفت: آغوش رسانه ملی بر همه هنرمندان و افرادی که علاقه به مردم، کشور، جامعه و هنجار های پذیرفته شده در جامعه باشند، باز است.

واکنش رئیس صداوسیما به هنرمندانی که نمی خواهند با تلویزیون کار نمایند

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی درباره این که برخی معتقدند سال جاری برنامه های نوروزی و سال تحویل صداوسیما آن طور که باید و شاید برای مخاطبان این سازمان راضی نماینده نبوده است، آیا آسیب شناسی لازم در مورد این برنامه ها صورت خواهد گرفت، گفت: خوشبختانه ما بازخورد اولیه ای که از برنامه های صداوسیما در ایام سال نو و نوروز که همزمان با ماه مبارک رمضان است، داشته ایم هم امیدوار نماینده است و هم به نظر می رسد بسیار قابل توجه از چند جهت است. از این جهت امیدوارنماینده است که این استقبال و بازخورد اولیه خوبی که از مخاطبان گرفته ایم، همکاران ما را ترغیب می نماید برای ادامه مسیر با همین رویکرد و ساز و کاری که در پیش گرفته اند، کار را دنبال نمایند.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید نمود: همواره گفته ایم رسانه ملی متعلق به همه مردم و هنرمندان است، متعلق به افرادی است که عشق به کشور و مردم دارند. کسانی علاقه به فراوری محتوا و کار رسانه ملی دارند و این به طور طبیعی محصور در یک تعداد خاصی نمی گردد.

وی ادامه داد: الحمدالله ظرفیت های بسیار خوبی از هنرمندان، عوامل فراوری، مجریان و به صورت کلی فعالان حوزه هنر وجود دارند که ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و سعی کردیم همین کار را در برنامه های نوروزی انجام دهیم.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان این که در عین حال ما از نقد های منصفانه استقبال می کنیم، مطرح نمود: ان شاالله با همدلی و هم افزایی با همه بخش های فرهنگی کشور بتوانیم محتوای بهتر، جامع تر و مناسب تر ارائه دهیم و این کار را انجام خواهیم داد.

جبلی درباره این که در چند سال اخیر شاهد عدم همکاری برخی کارگردانان و هنرمندان با سازمان صداوسیما بودیم. اگر این عده خواستار همکاری مجدداً با رسانه ملی باشند، نظر این سازمان چیست، گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می نمایند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می کنیم. این که برخی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً در پی ظرفیت های تازه و توانمندی های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن ها برای فراوری محتوای فاخر و مجذوب کننده برای جامعه استفاده کنیم.

وی گفت: در عین حال قطعا ما استعداد ها و ظرفیت ها را محدود در برخی از افراد نخواهیم کرد و نمی کنیم.

جبلی تاکید نمود: همانطور که گفته شد آغوش رسانه ملی بر همه هنرمندان و افرادی که علاقه به مردم، کشور، جامعه و هنجار های پذیرفته شده در جامعه داشته باشند، باز است، اما در این بین از ظرفیت ها و توانمندی های تازه به ویژه در عرصه های مغفول مانده حوزه فرهنگ هیچ وقت غفلت نخواهیم کرد و از آن ها هم استفاده خواهیم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2267

به "واکنش رئیس صداوسیما به هنرمندانی که نمی خواهند با تلویزیون کار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس صداوسیما به هنرمندانی که نمی خواهند با تلویزیون کار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید