واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای رائفی پور درباره تیراندازی به 3 هواپیمای ایرانی

به گزارش مجله سامی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در واکنش به ادعای رائفی پور در مورد تیراندازی به هواپیماهای ایرانی گفت: این موضوع صحت ندارد. بعلاوه رئیس این سازمان نیز اظهار داشت اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را آنالیز خواهیم کرد.

واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای رائفی پور درباره تیراندازی به 3 هواپیمای ایرانی

خبرنگاران - خدیجه نوروزی: میر اکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با خبرنگاران در مورد گفت و گوی زنده تلویزیونی اکبر رائفی پور در برنامه ثریا با اظهار بی اطلاعی درباره تیراندازی به 3 هواپیمای ایرانی، ادعای رائفی پور در مورد تیراندازی به هواپیماهای ایرانی از جمله هواپیمایی کیش ایر و وارش را رد کرد.

اظهار کرد: تنها مرجع پاسخگویی در مورد این خبر سازمان هواپیمایی کشوری است. لذا درخواست من از رسانه ها و خبرگزاری ها این است که به جز سازمان هواپیمایی کشور به منابع دیگری در این خصوص استناد نگردد.

وی توضیح داد: این خبر از سوی ریاست سازمان هواپیمایی کشور هم تکذیب شده است.

رضوی در ادامه گفت: این موضوع حتما آنالیز می گردد که اصل و پایه و منبع این خبر چه بوده است؟

وی در مورد ماجرای بمب گذاری هواپیمایی ماهان در هند که رائفی پور هم شب گذشته در صحبت های شب گذشته خود به آن اشاره نمود نیز گفت: این خبر در زمان انتشار از سوی سازمان هواپیمایی کشور تکذیب شد و اطلاع رسانی های لازم در این زمینه صورت گرفت.

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز با تکذیب ادعای مطرح شده در مورد تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: گزارش تأیید شده ای در این باره نداریم.

وی در مورد هواپیمای ماهان نیز اظهار کرد: در این خصوص مداخلات غیرقانونی صورت گرفت در حالی که بمب گذاری واقعیت نداشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ادعای مطرح شده در مورد تیراندازی به هواپیماهای مسافری تأکید کرد: ادعاهای مطرح شده در مورد حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی، سازمان هواپیمایی کشوری است.

محمدی بخش بیان نمود: درباره ادعای تیراندازی به هواپیما هم گزارش تأیید شده نداریم. به عنوان رئیس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را آنالیز خواهیم کرد.

  • ببینید | ادعای رائفی پور: همین امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2184

به "واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای رائفی پور درباره تیراندازی به 3 هواپیمای ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای رائفی پور درباره تیراندازی به 3 هواپیمای ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید