وزنه بردار کردستانی راهی عمان شد

به گزارش مجله سامی، علیرضا کاردانیان وزنه بردار خوش آتیه قروه ای برای شرکت در رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب آسیا راهی عمان شد.

وزنه بردار کردستانی راهی عمان شد

با همراهی خرید بلیط کشتی به عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران از سنندج، رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب کشور از روز پنجشنبه 8 فروردین ماه با حضور کشورهای مختلف آسیایی به میزبانی عمان برگزار می گردد؛ بر این اساس، تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش ایران با ده وزنه بردار به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور پیدا می نمایند.

علیرضا کاردانیان وزنه بردار خوش آتیه قروه ای نیز پس از کسب عناوین مختلف کشوری و گذراندن اردوهای تیم ملی به نمایندگی از استان کردستان تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش را در این رقابت ها همراهی می نماید.

اعضای تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش ایران بامداد شب گذشته از تهران به کیش پرواز کردند و امشب نیز کیش را به مقصد کشور عمان ترک خواهند کرد.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب آسیا از روز پنجشنبه 8 فروردین ماه به میزبانی مسقط پایتخت کشور عمان شروع خواهد شد.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 693

به "وزنه بردار کردستانی راهی عمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه بردار کردستانی راهی عمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید