شرایط واگذاری کشت و صنعت مغان در هیات داوری سازمان خصوصی سازی آنالیز می گردد

به گزارش مجله سامی، هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی تصمیم گرفته شرایط واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را مورد آنالیز قرار دهد.

شرایط واگذاری کشت و صنعت مغان در هیات داوری سازمان خصوصی سازی آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در آخرین جلسه هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی، در خصوص معین شرایط واگذاری چند شرکت دولتی از جمله شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تصمیم گیری شد.

براساس مصوبات این جلسه، با توجه به تخلفات عدیده انجام شده در واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان، مقرر شد پرونده واگذاری این شرکت جهت صدور رأی به هیات داوری ارسال گردد.

این تصمیم به دلیل وجود ایراد و ابهام در قیمت پایه معین شده در سال تیر ماه 97، اعتبار گزارش کارشناسی در خصوص قیمت پایه این شرکت، نحوه رجوع به نفر دوم در مزایده و همچنین اهلیت اقتصادی نفر دوم مزایده اتخاذ شده است.

براساس تصمیم هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی، مقرر شد ایرادات و ابهامات وارده به واگذاری این شرکت، طی دادخواستی از سوی سازمان خصوصی سازی و با توجه به درخواست اتاق تعاون ایران و سایر مکاتبات و ایرادات اعلام شده، از سوی مراجع نظارتی، محاسباتی، امنیتی و قضایی، به هیات داوری موضوع ماده 30 قانون سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 777

به "شرایط واگذاری کشت و صنعت مغان در هیات داوری سازمان خصوصی سازی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط واگذاری کشت و صنعت مغان در هیات داوری سازمان خصوصی سازی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید