ویری: میلان دوناروما را نداشت 6 گل در داربی دریافت می کرد

به گزارش مجله سامی، مهاجم سابق اینتر بر این باور است که حضور دوناروما درون دروازه میلان باعث کمرنگ شدن برد اینتر در داربی دلامادونینا شد.

ویری: میلان دوناروما را نداشت 6 گل در داربی دریافت می کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کوریره، میلان و اینتر شنبه داربی میلان را از هفته چهارم سری آ برگزار کردند که شاگردان آنتونیو کونته با پیروزی 2 بر صفر توانستند دوباره به صدر جدول بازگردند.

کریستین ویری مهاجم سابق اینتر در ارزیابی خود از این دیدار گفت: ما در این دیدار یک اینتر خیلی خوبی دیدیم. بعد از بازی ضعیف اینتر در لیگ قهرمانان انتظار می رفت که تیم به خودش بیاید. همینطور هم شد و بازیکنان اینتر در این دیدار از همان ابتدا قدرتمندانه در زمین حاضر شدند. میلان تقریبا هیچ کاری در این دیدار نتوانست انجام دهد. تنها یک موقعیت داشت که آن را هم سوسو از دست داد. اگر دوناروما درون دروازه میلان نبود اینتر شش گل می توانست به ثمر برساند.

او درباره حضور لوکاکو در اینتر نیز گفت: کونته اصرار خیلی زیادی به جذب لوکاکو داشت و تا اینجای فصل این مهاجم نشان داده است که چرا اینقدر کونته به جذب او اصرار داشته است. او مهاجم خوبی است و گل قشنگی هم در این دیدار به ثمر رساند. طرفداران اینتر باید در همه شرایط در کنار تیمشان باشند نه اینکه در بازی با اسلویاپراگ پشت تیم را خالی نمایند و در این دیدار بار دیگر از تیم حمایت نمایند. طرفداران باید همواره حامی اینتر باشند.

اینتر صدرنشین لیگ ایتالیا باید در بازی بعدی خود در خانه به مصاف تیم فوتبال لاتزیو برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 350

به "ویری: میلان دوناروما را نداشت 6 گل در داربی دریافت می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویری: میلان دوناروما را نداشت 6 گل در داربی دریافت می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید