پالاس 0 - 2 منچسترسیتی؛ حالا چشم انتظار درخشش یونایتد

به گزارش مجله سامی، منچسترسیتی پیروز شد در خانه کریستال پالاس با دو گل به رجحان دست یابد.

پالاس 0 - 2 منچسترسیتی؛ حالا چشم انتظار درخشش یونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیتیزن ها که در آخرین بازی پیش از تعطیلات مقابل واتفورد مغلوب شده بود، امشب در خانه پالاس پیروز به کسب پیروزی شدند تا امیدوار به درخشش رقیب همشهری خود منچستریونایتد در بازی فردا شب مقابل لیورپول باشد.

سیتی در دقایق ابتدایی صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد اما هنسی مقابل ضربه سر گابریل ژسوس ایستادگی کرد و دروازه پالاس بسته ماند. در دقیقه 15 و روی حرکت زیبای دی بروین سیتی باز هم صاحب فرصت شد اما گابریل ژسوس نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 21 و روی حرکت گوندوغان، سیتی می توانست به گل اول دست یابد اما یک بار دیگر دروازه بان پالاس عکس العمل خوبی نشان داد.

اما بالاخره در اواسط نیمه اول سیتی به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق برناردو سیلوا، ضربه سر گابریل ژسوس بعد از برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل اول شد.

اما سیتی خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. پاس فوق العاده و چیپ استرلینگ با ضربه والی داوید سیلوا از بین پاهای هنسی وارد دروازه شد و در نهایت سیتی با فزونی 0-2 راهی رختکن شد.

سیتی در همان اوایل نیمه دوم خیلی زود می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه زمینی استرلینگ از پشت محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد. لحظاتی بعد دوباره خود استرلینگ از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما این بار نیز ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد.

در دقیقه 67 گابریل ژسوس از درون محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او با مهار تماشایی هنسی همراه شد. دقایقی بعد برناردو سیلوا از گوشه محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما باز هم سنگربان پالاس دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 76 پالاس تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه سر بنتکه با مهار فوق العاده ادرسون و البته برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل نشد.

روی ضدحمله سیتی فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه استرلینگ در موقعیتی سخت توسط هنسی مهار شد.

در دقیقه 80 سیتی فاصله ای تا زدن گل سوم خود نداشت اما این بار ضربه سر کوین دی بروین به دیرک دروازه پالاس برخورد کرد در لحظات پایانی ادرسون به زیبایی ضربه زاها را مهار کرد تا در نهایت سیتی با همان دو گل نیمه اول پالاس را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 456

به "پالاس 0 - 2 منچسترسیتی؛ حالا چشم انتظار درخشش یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالاس 0 - 2 منچسترسیتی؛ حالا چشم انتظار درخشش یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید