پرداخت پانزده هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های جوان

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: ترویج فرهنگ کار، بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان در حوزه کشاورزی، گردشگری و توریستی، ایجاد صنایع تبدیلی با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی اقداماتی موثر در جهت ایجاد اشتغال و رونق در آمد و فراهم شدن شرایط ازدواج جوانان است.

پرداخت پانزده هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های جوان

جعفر طولابی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به اهمیت و نقش جوانان در جامعه، مهمترین چالش و مسائل جوانان را اشتغال، ازدواج و تهدیدات و آسیب های اجتماعی مترتب بر آن عنوان و بر ضرورت تلاش و توجه ویژه مسئولین برای رفع مسائل موجود جوانان تاکید کرد.

طولابی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج از طریق بانک های عامل دولتی و خصوصی به زوج های جوان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کار، بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان در حوزه کشاورزی و زیر بخش های آن، صنعت گردشگری و توریستی، ایجاد صنایع تبدیلی متناسب با محصولات تولیدی با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی می تواند در جهت ایجاد اشتغال و رونق در آمد و فراهم شدن شرایط ازدواج جوانان موثر باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2003

به "پرداخت پانزده هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت پانزده هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید