پروژه اسکای اسپورت تا سال 2020 آماده بهره برداری می گردد؟ ، نگاهی به طرح بلندپروازانه دارا خسروشاهی

به گزارش مجله سامی، مدتی است که طرح هایی پراکنده و اطلاعاتی مختصر از پروژه بلندپروازانه دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر در فضای رسانه ها منتشر می گردد. اما در مورد اجرای این طرح حدس و گمان های متعددی مطرح می گردد.

پروژه اسکای اسپورت تا سال 2020 آماده بهره برداری می گردد؟ ، نگاهی به طرح بلندپروازانه دارا خسروشاهی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، اوبر اخیرا تاکید نموده که می تواند تا انتها سال 2020 از پروژه اسکای اسپورت رونمایی کند.

طرح اسکای اسپورت برنامه ای ویژه است برای فرود و پرواز تاکسی های پرنده ای که قرار است به زودی از سوی شرکت اوبر روانه خیابان ها گردد.

درواقع اسکای پورت یک ترمینال هوشمند و زیبا است که میزبان هواپیماهای الکترونیک و یا خودروهای خودران الکترونیک خواهد شد.

طرح اولیه این انتهاه مسافربری به وسیله شرکت مشهور Gannett Fleming اجرا شده است. این طرح دارای ویژگی های آکوستیک است که سر و صدا را به جای خیابان به سمت بالا راهنمایی می نماید.

این انتهاه قادر خواهد بود در هر ساعت 200 پرواز را سازماندهی کند و این یعنی در هر 24 ثانیه یک تاکسی در این انتهاه فرود می آید.

اسکای اسپورت ها در اطراف شهرها و با هدف کاهش بار ترافیکی شهر ساخته می گردد.طراحی اسکای اسپورت ها به شکل عمودی و در مناطقی با تراکم بالا ساخته می گردد تا هوا را به سمت بالا راهنمایی کند.

اوبر پیش بینی نموده که در شهرهای بزرگ چندین اسکای اسپورت بسازد. این طرح شامل آسانسورهای اتوماتیک و سامانه های شارژ الکترونیک می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2215

به "پروژه اسکای اسپورت تا سال 2020 آماده بهره برداری می گردد؟ ، نگاهی به طرح بلندپروازانه دارا خسروشاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه اسکای اسپورت تا سال 2020 آماده بهره برداری می گردد؟ ، نگاهی به طرح بلندپروازانه دارا خسروشاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید