بازسازی ساختمان: پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران تا 2 ماه دیگر ادامه دارد

به گزارش مجله سامی، به گفته رئیس موزه هنرهای معاصر تهران، پروژه بازسازی این موزه تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت و بازگشایی آن منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

بازسازی ساختمان: پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران تا 2 ماه دیگر ادامه دارد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

احسان آقایی، رئیس موزه هنرهای معاصر تهران با اعلام این که بازسازی موزه مراحل انتهای خود را سپری می نماید، از انتها پروژه بازسازی تا دو ماه آینده اطلاع داد. وی در رابطه با بازگشایی موزه هنرهای معاصر ایران پس از تکمیل پروژه بازسازی، توضیح داد:

بازگشایی موزه هنرهای معاصر تهران بعد از اتمام پروژه بازسازی منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است. هم اکنون آثار موزه در حال انتقال به گنجینه هستند.

پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران از اردیبهشت سال 97 شروع شده بود و با وجود تعویق های چندباره، در نهایت قرار بود که اوایل پاییز سال جاری بازگشایی گردد. این موزه یکی از مهم ترین گنجینه های هنر مدرن محسوب می گردد که دارای آثار هنری زیادی از دوره تاریخی انتها جنگ جهانی دوم تا دهه 1980 است. از جمله آثار مشهور موطه هنرهای معاصر تهران می توان به نقاشی های پیکاسو، مجموعه مائو، اثر خودکشی از اندی وارهول، نقاشی دیواری اثر جکسون پولاک و آثاری از هنرمندان ایرانی اشاره نمود.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2012

به "بازسازی ساختمان: پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران تا 2 ماه دیگر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران تا 2 ماه دیگر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید