چگونه بدون گوگل پلی استور، اپلیکیشن دانلود کنیم؟

به گزارش مجله سامی، بسیاری از کاربرانی که به دلایل متعددی از فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور محرومند، همیشه برای دانلود و نصب اپلیکیشن های موردنظر خود با مشکل روبرو می شوند.

چگونه بدون گوگل پلی استور، اپلیکیشن دانلود کنیم؟

کاربران قادر می توانند به وسیله وب سایت های معتبری همچون APKmirror.com و APKPure.com فایل های APK اپلیکیشن های مورد نظر خود را دریافت نموده و سپس بر روی گزینه install کلیک نموده و آن را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب نمایند .اپلیکیشن هایی که با فایل APK هستند، به راحتی بر روی گوشی های هوشمند دانلود و نصب می شوند .تنها نکته ای که در اینجا کاربران باید رعایت نمایند، آن است که به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه نمایند و با انتخاب گزینه Unknown sources اجازه دانلود و نصب برنامه از منابع ناشناس را بدهند .

یکی دیگر از راهکارها، مراجعه به سایر فروشگاه های معتبر آنلاینی است که توسط شرکتی غیر از گوگل توسعه داده شده است که از معروف ترین آنها می توان به Aptoide، FDroid و Amazon اشاره نمود. کاربران بر اساس این پلتفرم قادر خواهند بود برنامه های اندرویدی موردنظر و دلخواه خودرا بر روی گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود نصب و استفاده نمایند.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 415

به "چگونه بدون گوگل پلی استور، اپلیکیشن دانلود کنیم؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "چگونه بدون گوگل پلی استور، اپلیکیشن دانلود کنیم؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بدون گوگل پلی استور، اپلیکیشن دانلود کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید