کاپیتان دورتموند از همراهی آلمان در یورو 2020 انصراف داد

به گزارش مجله سامی، کاپیتان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند اعلام نمود که قصد ندارد در جام ملت های اروپای تابستان امسال به ژرمن ها ملحق گردد.

کاپیتان دورتموند از همراهی آلمان در یورو 2020 انصراف داد

به گزارش خبرنگاران، مارکو رویس هافبک و کاپیتان آلمانی تیم بوروسیا دورتموند امروز (سه شنبه) با انتشار پیغامی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد که در رقابت های یورو 2020 شرکت نخواهد کرد.

رویس در پیغام خود نوشته است: بعد از سپری کردن یک فصل سخت، طاقت فرسا و در نهایت به لطف خدا پیروز، من پس از مشورت با سرمربی تیم ملی آلمان تصمیم گرفتم که به جام ملت های اروپا نروم. دریافت این تصمیم برایم خیلی سخت بود، چون همواره با غرور و افتخار برای تیم ملی کشورم بازی نموده ام، اما بعد از یک فصل فشرده برای من که در آن با دورتموند به اهدافم رسیدم، به این نتیجه رسیده ام که باید به بدنم فرصت استراحت بدهم. من از این فرصت عاقلانه استفاده خواهم کرد تا بتوانم فصل جدید را در شرایطی ایده آل شروع کنم. برای یوگی لو و اعضای تیم ملی مان در یورو آرزوی پیروزیت می کنم و به عنوان یک هوادار تشویق و برای آن دعا می کنم. مارکوی شما.

رقابت های یورو 2020 از 21 خرداد ماه در 12 شهر مختلف قاره اروپا برگزار می گردد و تیم ملی آلمان در گروه مرگ این رقابت ها (گروه F) با تیم های فرانسه، پرتغال و مجارستان باید رقابت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1699

به "کاپیتان دورتموند از همراهی آلمان در یورو 2020 انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان دورتموند از همراهی آلمان در یورو 2020 انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید