کاپیتان فوتبال پنج نفره: اگر رها نشویم در پاراآسیایی چین رو سکو خواهیم رفت

به گزارش مجله سامی، کاپیتان تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: در صورتی می توانیم در بازیهای پاراآسیایی 2022 چین روی سکو قرار بگیریم که پس از بازی محبت آمیز برابر روسیه دوباره رها و به فراموشی سپرده نشویم.

کاپیتان فوتبال پنج نفره: اگر رها نشویم در پاراآسیایی چین رو سکو خواهیم رفت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بهزاد زاد علی اصغری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره بازی محبت آمیز ایران برابر روسیه اظهار کرد: در شرایطی ما برابر این تیم به یک نتیجه برد و تساوی دست پیدا کردیم که 2 سال به فراموشی سپرده شده بودیم و تنها با برگزاری یک اردوی 18 روزه در شیراز و کیش توانستیم دوباره به یک آمادگی مطلوب برسیم.

وی گفت: اگرچه رطوبت و دمای بالای کیش سبب افت کیفیت بازی تیم فوتبال هفت نفره در بازی محبت آمیز برابر روسیه شده بود، اما استارت خوبی برای فعالیت دوباره تیم فوتبال پنج نفره پس از 2 سال دوری از اردوها و تمرینات بود که امیدوارم تداوم داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی قوتبال پنج نفره بیان کرد: پس از این که کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد تیم فوتبال پنج نفره به توکیو اعزام نمی گردد انگیزه خود را از دست داده بودم و طی این مدت به جز بدنسازی هیچ تمرینی با توپ نداشتم. امیدوارم این ملاقات محبت آمیز استارت خوبی برای احیای دوباره فوتبال پنج نفره گردد تا مسوولین با حمایت خود مانع رها شدن این تیم تا بازیهای پاراآسیایی 2022 چین شوند.

وی در سرانجام اضافه نمود: اگر بعد از 2 سال دوری از مسابقات برابر روسیه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم فقط به خاطر غیرت و تعصب بازیکنان بود که با تمام توان جنگیدند تا شایستگی خود را به نمایش بگذارند، امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک با حمایت خود از این تیم، شرایطی را فراهم کند تا بازیکنان روحیه و انگیزه از دست یافته خود را دوباره پیدا نمایند و با یک برنامه ریزی منسجم خود را برای حضور در بازیهای پاراآسیایی 2022 چین آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1718

به "کاپیتان فوتبال پنج نفره: اگر رها نشویم در پاراآسیایی چین رو سکو خواهیم رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان فوتبال پنج نفره: اگر رها نشویم در پاراآسیایی چین رو سکو خواهیم رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید