کلانتری: با کوشش بازیکنان به ویژه در نیمه نخست پیروز شدیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم

به گزارش مجله سامی، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مورد ملاقات با پیکان تهران توضیحاتی را اظهار داشت.

کلانتری: با کوشش بازیکنان به ویژه در نیمه نخست پیروز شدیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفراس مطبوعاتی بعد از ملاقات با تیم فوتبال پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: می دانستیم بازی با تیم فوتبال پیکان سخت است و آن ها به سادگی در صدر جدول قرار نگرفته اند. همانطور که سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام نموده بود، بازی راحتی نداریم، ما هم کار سختی داشتیم، اما با کوشش بازیکنان به ویژه در نیمه نخست پیروز شدیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: روال بازی به همان شکل که بررسی نموده بودیم، پیش رفت و روی ضدحملات برنامه های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم خطرناک ظاهر شویم و حتی به گل برسیم، اما در نیمه دوم شرایط متفاوتی وجود داشت، چون 3 امتیاز در دست ما بود و حریف برای رسیدن به گل کوشش می کرد. تیمی که در خانه عقب باشد، کار سختی خواهد داشت، اما ما سعی کردیم نمایش متمرکزی در خط دفاعی داشته باشیم. خط هافبک و مهاجمان ما تحت فشار بودند تا از توپ های برگشتی استفاده کنیم که این اتفاق نیفتاد.

کلانتری گفت: متاسفانه در این مسابقه 2 الی 3 بازیکن ما دچار مصدومیت شدند و 3 بازیکن تعویضی هم بخاطر شرایط آسیب دیدگی نتوانستند عملکرد دلخواه را داشته باشند، اما ما اتلاف وقت انجام ندادیم. خدا راشکر تیم ما به 14-13 نفر وابسته نیست. یک مجموعه 30 نفره داریم و اعلام می کنم 4 الی 5 بازیکن جوان داریم که آن ها را معرفی خواهیم کرد و به زودی فوتبال ایران این بازیکنان را می بیند و خودمان هم از این جوانان بهره می بریم. تیم ما تعادل خوبی دارد، اما امروز 3 الی 4 نفر از بازیکنانمان را مثل سیروان قربانی، فرزان دانا، شهرام گودرزی، رضا خانی را در اختیار نداشتیم و 3 بازیکن هم در جریان مسابقه دچار مصدومیت شدند، اما نفرات جایگزین داریم.

کلانتری در مورد شرایط نامناسب زمین چمن استادیوم حافظیه شیراز بیان نمود: اگر میزبان هستیم و زمین صاف نداشته باشیم، اولین تیمی که ضرر می نماید، خود ما هستیم. امیدوارم تا 2 ماه آینده استادیوم پارس آماده گردد تا در نیم فصل دوم بتوانیم به آنجا برویم. همه بازیکنان ما به ویژه در خط جلو ریزنقش هستند و دوست داریم روی زمین بازی کنیم و مجبور به بازی روی زمین هستیم.

بیشتر بخوانید

  • کلانتری: تیم فوتبال فجر نشان داد که چیزی کمتر از تیم های بزرگ ندارد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2034

به "کلانتری: با کوشش بازیکنان به ویژه در نیمه نخست پیروز شدیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: با کوشش بازیکنان به ویژه در نیمه نخست پیروز شدیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید