کنسرت سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران در جشن ملی پرچم خبرنگاران

به گزارش مجله سامی، آیین بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران، با عنوان جشن ملی پرچم و کنسرت سالار عقیلی و ارکستر ملی ایران، با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برگزار می گردد.

کنسرت سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران در جشن ملی پرچم خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این مراسم، همزمان با 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با همراهی مسؤولان کشوری و لشکری، مدیران ارشد شهری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، از مدافعان سلامت و قهرمانان مبارزه با بیماری کرونا تجلیل می گردد.

در این آئین که پنج شنبه 12 فروردین 1400، از ساعت 17 در محل گذر فرهنگ واقع در منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می گردد، سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران، هشت قطعۀ موسیقی را اجرا می نماید که دو قطعۀ نوروز و پرچم در این مراسم، برای نخستین بار اجرا می شوند.

جشن ملی پرچم، سال جاری برای هفتمین دوره، در قالب جشنوارۀ نوروزی عید شرقی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، به همت منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس آباد و با حمایت ایرانسل، اولین ارائه دهندۀ 5 G در ایران، برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل به نشانی lenz.ir تماشا نمایند. بخش مربوط به کنسرت سالار عقیلی، از ساعت 18، به صورت زنده و اختصاصی از لنز پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1601

به "کنسرت سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران در جشن ملی پرچم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسرت سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران در جشن ملی پرچم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید